IKUSPEGIA

TKNIKAren Nazioartekotze arloan honako hau lantzen da:

1

TKNIKAren nazioartekotze estrategia eta jarduerak bideratzea.

2

Lanbide Heziketako zentroen nazioartekotze estrategia eta jarduerak bideratzea.

Zehazki, nazioartekotzeko arloko jarduerak hiru ekintza-mailatan garatzen dira:

Tokiko maila

Euskadiko ikasle, irakasle, zentro, enpresa eta erakundeekin alderatuta, nazioartekotze kultura bat sortzen saiatzen da, non lankidetza lehenik eta nazioartekotze sistema integratu bati buruz hitz egin dezakegun.

Europa mailan

Interesa duten inguruko nazioekin, gurea bezala, Lanbide Heziketaren arloan proiektuak kolaboratzen eta egiten, beren errendimendua hobetzen duten ezagutzak sortu eta hartzeko.

Maila globala

Amerikan, Asian eta Afrikako herrialdeekin ezagutza eta esperientziak trukatu eta partekatzeko.

GARAPENA

Tknikako Nazioartekotze Alorreko jarduerak:

Irakasleentzako nazioarteko truke programak ezartzea, praktika onak trukatzearen alde eginez.

Ezagutza eta esperientziak trukatzea ahalbidetzen duten Lanbide Heziketako nazioarteko sare nagusietan parte-hartze aktiboa bultzatzea.

Nazioarteko mailan ikerketa eta berrikuntza proiektuak sustatzen dituzte, Lanbide Heziketari lotutako nazioarteko ikerketa eta berrikuntza programen esparruan.

Helburu hauek ere baditugu:

1

Beste herrialde batzuetan prestakuntza jarduerak sustatzea eta enpresekin atzerrian prestakuntza jarduerak sustatzea.

2

Lanbide Heziketako sistemak ezartzeko eta diseinatzeko prozesuetan beste eskualde edo herrialde batzuekin lankidetza sustatzea.

Euskadiko Lanbide Heziketako Nazioartekotze Sistema

1 -

Ikasleen Erasmus+ Mugikortasunak

Se realizan a través de los centros de Formación Profesional, Asociación de centros de FP Euskadi y asociaciones de directores.

Irakasleen mugikortasunak

Como parte del proceso de vigilancia, el profesorado realiza estancias cortas a través de las becas movilidad de profesorado de Erasmus+.

Desde Tknika se ha comenzado a participar en el programa de movilidad de Educación Superior entre países del programa y asociados (KA107), para promover la cooperación con organizaciones de Australia y Hong-Kong en la actual convocatoria.

Ikaslan (Asociación de directores y directoras de centros públicos de FP), HETEL (Asociación de centros de FP Euskadi) y los centros de FP gestionan las becas de movilidad de alumnado y profesorado en la CAPV.

2 -

Nazioarteko Proiektuetako Partaidetza

Europar Batasunak edo nazioarteko erakunde desberdinek finantzatutako askotariko proiektuetan aktiboki parte hartzen dugu.

3 -

Prestakuntza eta aholkularitza

Tknikaren nazioartekotze arloak laguntza eta jarraipen zerbitzua eskaintzen du Lanbide Heziketako Euskal Zentroetara.

Arloak LH zentroekin lan egiten du:

  • Prestakuntza ikastaroak emanez
  • Zentro bakoitzaren beharretara egokitutako aholkularitza eskeiniz
  • Europako proiektuen hedapen ekitaldiak antolatuz
  • Ate irekien jardunaldia antolatuz

Tknikaren nazioartekotze-arloak Euskal Herriko zentroen nazioartekotze-jardueren jarraipen sakona egiten du LH-ko zentroen nazioartekotzea bistaratzeko.

4 -

Harremana hirugarren herrialdeekin

Eutsi egiten diogu Amerika, Asia edo Afrikako herrialdeekin dugun harremanari, ezagutza eta esperientziak trukatu eta partekatzeko.

5 -

Nazioarteko sareen kudeaketa

Nazioarteko sareetako parte-hartzea sustatuta, Lanbide Heziketako jarduera eta sektoreen nazioartekotze-helburuak betetzen dira (berrikuntza eta ikerkuntza aplikatua, irakaskuntza,
mugikortasuna, kudeaketa instituzionala, etab.). Hainbat sareren kide gara, eta horiek erakunde askorekin elkarlanean aritzeko esparrua dira, bai eta Lanbide Heziketaren alorrean nazioarteko helburuak lortzeko ere.

6 -

Eskualdea Nazioartekotu

Poctefa

Lankidetzako espazio komun baten garapenean parte hartzen dugu, Euroeskualdearen garapen ekonomiko, sozial eta kulturala bultzatuko duten proiektuak sustatzeko, mugaz gaindi, eskualdeen artean eta Europa mailan.

Nazioarteko sareak

ta3-logo
wfcp-logo
unevoc-logo
efvet-logo
innotecs-logo
chain5-logo

Proiektuak

EUPiH – European Partnership in Hydroponics

Klima-aldaketak eragin handia izan du mundu osoko elikagaien ekoizpenean. Leku geografiko berean uzta ez da posible izango. Baratzezaintza eta nekazaritzari buruzko ideia birpentsatu behar dugu. Gazteei irakastea funtsezkoa izango da biharko janaria sortzeko.

innoVET

innoVET for successful innovation
innoVET - berrikuntza nazioartekotzearen bidez (Swiss CoVE)
"Inno-LH" proiektuarekin lanbide heziketan berrikuntza sustatzen lagundu nahi dugu nazioartekotzearen bidez. Lanbide heziketan berrikuntzarako gaitasuna erakundeen nazioartekotzearekin lotura estruktural, kultural eta estrategiko mailarekin erlazionatuta dagoela erakusten dugu. Europako bazkideekin (eskola profesionalak, unibertsitateak, enpresak, elkarteak) nazioarteko trukeak bide, berrikuntza eta nazioartekotzea sustatzeko tresnak, metodoak eta prestakuntza ikastaroak garatzen ditugu.

6 bilera orokor eta 6 irakasle akademia

Koordinatzailea: movetia (Suitza)
TKNIKAk Suitzako, Alemaniako, Danimarkako, Holandako, Finlandiako, Erresuma Batuko, Bulgariako eta Kanariar Uharteetako LHko bazkideekin batera parte hartzen du proiektu honen garapenean.

SDG4BIZ

GJHekin lotutako negozio-aukerak
SDG4BIZ proiektuak diziplina anitzeko ikasketa-plana eta prestakuntza-materiala diseinatu eta pilotatuko ditu, GJHetan negozio-aukerak arakatuz.

VR2020

Nola sar dezakete LHko irakasleek errealitate birtuala beren irakaskuntzan ikasleen ikaskuntzaren errendimendua hobetzeko eta, ondoren, praktikarik onenak moldatzeko LHko irakasle gehiagorekin partekatzeko?

EXAM 4.0

4.0 Fabrikazio aurreratuaren bikaintasuna
"Excellent Advanced Manufacturing 4.0" - EXAM 4.0 proiektuak Lanbide Heziketa, LH zentroak, enpresak, politika arduradunak eta pertsonak (ikaslea, ikaslea, enplegu-eskatzailea ...) biltzen dituzten Europako 5 eskualdeko gaitasun ekosistema eratzea du helburu. Fabrikazio Aurreratuaren (AM aurrera) sektorean sortu diren beharrak identifikatuz eta erantzuna emanez.

https://examhub.eu/

UNEVOC BILT

BILT - Bridging Innovation and Learning in TVET
BILT proiektuaren asmoak UNEVOC Sarean zehar esperientziak eta ikaskideen arteko elkar trukea ahalbidetzea da berdegune, digitalizazio / 4.0 industria, ekintzailetza eta migrazio arloetan. Bosgarren lan-fluxuak titulazio eta gaitasun berriek praktikan nola aurkitzen duten aztertzen du.

https://unevoc.unesco.org//bilt/BILT

FORMA NAEN

Euroeskualdeko lan merkatuan txertatzeko mugaz gaindiko prestakuntza garatzea

UNEVOC i-hubs

Innovating Technical and Vocational Education and Training
Zer da i-hub?
Ekimena garapenerako ariketa bateratua da eta bere epe luzerako helburua Lanbide Heziketa erakundeek berrikuntzaren potentziala ahalik eta gehien aprobetxatzea da, enplegagarritasuna, hazkunde ekonomikoa eta garapen inklusiboa lortzeko.

Team We

Team Teaching in Welfare Technology
Proiektuan hezkuntza alor desberdinetako irakasleek eta ikasleek (gizarte eta osasun laguntza, ingeniaritza elektrikoa / mekanikoa) lanean arituko dira,. Batetik, metodologia berriak ikasi / irakatsi eta ondoren ongizate-eremuko enpresetan sortzen diren lan esparruko arazo / erronkei erantzuna emango diete ikasleek metodologia hauek aplikatuz.

Bridge +

Eskualdeko Iniziatibak Lantzen Conpetentzietan Oinarritutako Orientazio Sistema Garatzeko
Proiektu honen helburu nagusia lan merkatuen eskaerak eta langileen konpetentziak artean dagoen desoreka lantzea da. IKT tresnen bidez, konpetentzi garrantsitzuak agerian azalduko dira bai enpresentzat, bai pertsonentzat eta orientatzaileentzat ere.

VET’s CLIL

BOOST FOR CLIL IN VET
CLIL (edukia eta hizkuntzaren ikaskuntza integratua) metodologia Lanbide Heziketako curriculumetan.

Bukatutako Proiektuak

MENTORTRAIN (AMAITUA)

Competent Mentors Assure Competent Apprentices
Our Mission
Our mission is to train and equip mentors in SMEs to provide quality apprenticeships.

Our Vision
Our vision is that improving the competence of mentors will translate in increased apprenticeship placement offers by SMEs, improved apprenticeships’ quality and better learning outcomes of apprentices.

Azkeneko albisteak