Proiektu honen jabea:Nazioartekotze arloa

Nola sar dezakete LHko irakasleek errealitate birtuala beren irakaskuntzan ikasleen ikaskuntzaren errendimendua hobetzeko eta, ondoren, praktikarik onenak moldatzeko LHko irakasle gehiagorekin partekatzeko?

Proiektuaren helburu orokorra da lanbide-heziketak eta -prestakuntzak LHko ikasleen ikaskuntzari laguntzeko modua aldatzea, errealitate birtuala (EB) eta EB jokoak irakaskuntza-metodo gisa sartuz.

Gure helburu espezifikoa da LHko irakasleek LHko ikasgela/tailerretan EB probatzeko aukera izatea, eta, ondoren, proiektu honetan beren bazkideekin esperientziak trukatzea. Beraz, proiektuak irauten duen bitartean, zenbait jarraibide komun garatuko dituzte, LHko irakasleentzako jardunbide egokiak diseinatzeko, oro har, nola

  1. Errealitate birtuala garrantzitsua den eta hala den egiaztatzea
  2. LHko irakasleentzako gida bat aurkeztea, errealitate birtuala duten LHko irakaspenak planifikatzeko, egiteko eta ebaluatzeko moduari buruzko esperientziarik gabe.

Proiektu honen ikuspegia LHko irakasleak dira, eta aitzindari talde batek praktika onenei buruzko ezagutzak elkarbanatu, garatu eta elkartrukatu ditzake EB (Ed Tech) hezkuntza-teknologia sartuz, irakaskuntza tradizionalaren osagarri gisa, liburu eta beste pantaila batzuekin.
Proiektuan, gutxi gorabehera 20 irakasleko talde batek Ed Techen aukerak aztertzen ditu eta LHko beste irakasle batzuentzako eskuliburu bat garatzen du EBko softwarearen garrantzia egiaztatzeko. Irakasleek ikasleentzako errealitate birtualeko saioak barne hartzen dituzten LH-ko ikasgaiak nola planifikatu, zuzendu eta ebaluatu behar dituzten ere aztertuko du.

Proiektuak, halaber, errealitate birtualeko jokoen zerrenda bat aurkeztuko du, hainbat irakasgaitarako erabilgarriak, eta, horrela, esperientziarik gabeko LHko irakasleek hasierako kit bat eta gida bat eskuratuko dituzte, beren irakaskuntzan EB nola sartu jakiteko. Ez da beharrezkoa irakasleek EBri buruzko zerbait ezagutzea proiektuarekin bat egin aurretik. Hasiberrientzat da, LHko beste irakasle batzuek errealitate birtuala denean zer galde dezaketen ondo uler dezaten. Ingelesez, gaztelaniaz, finlandieraz eta norvegieraz aurkeztuko da.

Ed Tech-eko irakasleak eta adituak tailerretara gonbidatuko dira, gai garrantzitsuei buruzko irakaspenak emateko. Proiektua, nagusiki, gauzek irakasleentzat zein ikasleentzat modu praktikoan funtzionatzeko moduan oinarritzen da. Hala ere, pedagogiaren, motibazio-psikologiaren eta neurozientziaren teoria ikasleek errealitatean aurre egin behar diotenera ikasgelako irakaskuntza hurbiltzeko modu horren parte da.

Proiektu kideak:

  • Nome bokaziozko unibertsitatea, Norvegia
  • Riveria, Finlandia
  • Tknika