Team We

Team Teaching in Welfare Technology

Proiektu honen jabea:Nazioartekotze arloa

Proiektuan hezkuntza alor desberdinetako irakasleek eta ikasleek (gizarte eta osasun laguntza, ingeniaritza elektrikoa / mekanikoa) lanean arituko dira,. Batetik, metodologia berriak ikasi / irakatsi eta ondoren ongizate-eremuko enpresetan sortzen diren lan esparruko arazo / erronkei erantzuna emango diete ikasleek metodologia hauek aplikatuz.

Helburuak:

1) hezkuntza metodologia berriak ezarri  (lanbide intersekzionalak, ekipamendua diseinatu, pentsamendua diseinatu, ikasteko oinarria arazoak eta fenomenoak eta alderantzizko ikaskuntza).
2) lan bizitzarekin lankidetza areagotu eta indartu. Herramientek eta metodoak eraginik izan zuten EFPren erreformak Finlandian eta dokumentu berriei laguntzeko dokumentu bat hartu zuten.
3) ezagupenak eta irakaskuntzarako gaitasunak areagotzea, ikasleei eta gizarte langileei teknologiaren ongizatea eta beraren jarrera positiboa lortzeko.
4) parte-hartzaileen gakoen gaitasuna indartzea (arazoak konpontzeko arazoak, komunikaziorako eta lankidetzarako gaitasunak, ekimenen garapena eta enplegua, teknologia eta komunikazio digitala, hiritartasunerako gaitasunak aktibatzeko eta hizkuntza eta kultura desberdinak).
5) fortalecer la cooperación entre organizaciones asociadas.

Proiektuak 70 mugikortasun LTT (24 ikasle-mugimendu + 46 pertsonal) eta 16 proiektu-bilketa mugikor (pertsonal) ditu. Pertsonalki korapilatzeko gaitasuna duten ekitaldietan, irakasleek ikasteko eta praktikatzeko metodo berriak irakasteko lerrokatuta dauden irakasleekin kontzeptu berria edo irakaslea. Mugikortasun konbinatuan zehar – profesionalak eta ikasleak.– Ikasleek atzerapenak / arazoak planteatu dituzte enpresetan tresna horiek erabiltzen dituzten bezalako elementuak erabiltzen dituzte. Irakasleek zuzendu eta arazoa ebazteko prozesua gidatzen dute.
LTT-ko jarduerak barne enpresekin lankidetza barne hartzen du; ikasleek eta irakasleek bisitatu egiten dituzte leku askotan laneko bi asteetan proiektuaren eta enpresen konponbideak aurkezten ari den egunkarirako aurkezpen egunera. Estos talleres son posibles gracias a la intensidad previa de cooperación entre las FP eta enpresen antolakuntzak. Lan osoa dokumentu eta ikasketa izango da ekipamendu kultural ugari eta funtzionalak, guztiak parte hartzen duten profesionalak ikasteko gaitasuna duten beste batzuek eta sendotzeko gaitasunak garatzeko.

Emaitza konkretu bat ikasteko moduari buruzko eskuliburu bat da, ikasketa metodologikoa oinarritzat hartuta eta metodologia berriak modulo eta ziklo ezberdinetan. Eskuliburua izango da irakasleei buruzko informaziorako baliabideei buruzko informazio berriari buruzko lanbide berriak, zeharkako irakaskuntza eta ongizatean erabilitako teknologikoa.

Proiektu kideak:

  • TAMMERFORS STADCITY OF TAMPERE , Finland  www.tampere.fi
  • Deltion College, Netherlands  www.deltion.nl
  •  TAMPERE UNIVERSITY OF APPLIED SCIENCES, Finland  www.tamk.fi
  • CIFP MEKA LHII, Basque Country  www.meka-elgoibar.net
  • TKNIKA, Basque Country www.tknika.eus