BILT – LH-n kualifikazio eta gaitasun berrien identifikazioan dauden joeren mapaketa estudioaren argitalpena

 In AREAS / INTERNATIONALISATION IN THE FIELD OF VOCATIONAL, Nazioartekotzea

Sarrera hau beste hizkuntza hauetan dago eskuragarri: English, Español

Joeren mapeketaren argitalpen hau Bridging Innovation and Learning in TVET proiektuaren parte da. Dagokion literatura aurkezten du, UNEVOC saretik bildutako datuak online inkesta eta talde eragileen jarduerak erabiliz, eta baita UNESCO-UNEVOC TVET online foroak antolatutako konferentzia birtualean jasotako informazioa ere. Bildutako ebidentzietan oinarrituta, ikerketak LHn Kualifikazio eta Gaitasun Berrien (NQC) inguruko bederatzi joera identifikatzen ditu, etorkizuneko BILT jardueren berri eman dezaketenak. Batetik lauera (1-4) bitarteko joerek NQC identifikatzen dute sektore eta lanbide garrantzitsuetarako; bosgarren eta seigarren (5-6) joerak lanbide profil desberdinetako curriculum eta prestakuntza araudietan NQC ezartzeari buruzkoa da; eta zazpitik bederatzietarako (7-9) joerak irakaskuntzan eta prestakuntzan NQC ezartzeari dagokionez.

Tknika 1-4-rako adibideen barne, sektore eta lanbide garrantzitsuenetarako NQC identifikatzen duten adibideetako bat da. Eta (7-9) irakaskuntzan eta prestakuntzan NQC ezartzeari buruzko adibide bezala jasotzen dira LH-k eta Tknikak garatzen duten kultura ekintzailea eta ikasenpresa modeloa.

Argitalpena eskura dezakezu  https://unevoc.unesco.org/pub/bilt_trends_mapping_study.pdf 

 

Erlazionatutako proiektua

UNEVOC BILT