ETHAZI JARDUNBIDE ARRAKASTATSU GISA EUROPAKO BATZORDEAREN TXOSTEN BATEAN

 In Ikaskuntzak eta etekin handia, Nazioartekotzea

Sarrera hau beste hizkuntza hauetan dago eskuragarri: English, Español

Europako Batzordearen “Sormena: etengabeko ikaskuntzarako zeharkako gaitasuna.  kontzeptuen eta praktiken ikuspegi orokor bat” txostenak errendimendu handiko zikloen ikaskuntza-eredua, ETHAZI, zeharkako gaitasun gisa sormena sustatzeko ekimenen ezaugarri diren elementuetan sakontzea ahalbidetzen duen praktika gisa aipatzen du.

Aipamen hori Euskadiko Lanbide Heziketan egindako lanaren barruan sartzen da, ikasleek, espezialitateko gaitasun teknikoez gain, zeharkako gaitasunak gara ditzaten, horien artean sormena, haren onurak gero eta nabariagoak direlako.

Izan ere, txostenak honela deskribatzen du ETHAZI: “Ikaskuntza-eredu bat, ikaskuntza-prozesuak garatzeko eta lanbide-heziketan berritzaileak diren ikaskuntza-ereduetarako laguntza-sistemak abian jartzeko diseinatua, pertsonen gaitasuna aktibatu eta pizteko, arazoak azkar konpontzeko eta tokiko eta etorkizuneko gaitasunen beharrei erantzuteko”.

Txostenaren egileak Milda Venckutla, Iselin Berg Mulvik and Bill Lucas dira, eta esteka honetan eskura dezakezue azterketa osoa.

 

 

 

Erlazionatutako proiektuak