Nola sar dezakete LHko irakasleek errealitate birtuala beren irakaskuntzan ikasleen ikaskuntzaren errendimendua hobetzeko eta, ondoren, praktikarik onenak moldatzeko LHko irakasle gehiagorekin partekatzeko?
Proiektuaren helburu orokorra da lanbide-heziketak eta -prestakuntzak LHko ikasleen ikaskuntzari laguntzeko modua aldatzea, errealitate birtuala (EB) eta EB jokoak irakaskuntza-metodo gisa sartuz.
Gure helburu espezifikoa da LHko irakasleek LHko ikasgela/tailerretan EB probatzeko aukera izatea, eta, ondoren, proiektu honetan beren bazkideekin esperientziak trukatzea. Beraz, proiektuak irauten duen bitartean, zenbait jarraibide komun garatuko dituzte, LHko irakasleentzako jardunbide egokiak diseinatzeko, oro har, nola
- Errealitate birtuala garrantzitsua den eta hala den egiaztatzea
- LHko irakasleentzako gida bat aurkeztea, errealitate birtuala duten LHko irakaspenak planifikatzeko, egiteko eta ebaluatzeko moduari buruzko esperientziarik gabe.
Proiektu  honen  ikuspegia  LHko  irakasleak  dira,  eta  aitzindari  talde  batek  praktika  onenei  buruzko  ezagutzak  elkarbanatu,  garatu  eta  elkartrukatu  ditzake  EB  (Ed  Tech)  hezkuntza-teknologia  sartuz,  irakaskuntza  tradizionalaren  osagarri  gisa,  liburu  eta  beste  pantaila  batzuekin.
Proiektuan,  gutxi  gorabehera  20  irakasleko  talde  batek  Ed  Techen  aukerak  aztertzen  ditu  eta  LHko  beste  irakasle  batzuentzako  eskuliburu  bat  garatzen  du  EBko  softwarearen  garrantzia  egiaztatzeko.  Irakasleek  ikasleentzako  errealitate  birtualeko  saioak  barne  hartzen  dituzten  LH-ko  ikasgaiak  nola  planifikatu,  zuzendu  eta  ebaluatu  behar  dituzten  ere  aztertuko  du.
Proiektuak, halaber, errealitate birtualeko jokoen zerrenda bat aurkeztuko du, hainbat irakasgaitarako erabilgarriak, eta, horrela, esperientziarik gabeko LHko irakasleek hasierako kit bat eta gida bat eskuratuko dituzte, beren irakaskuntzan EB nola sartu jakiteko. Ez da beharrezkoa irakasleek EBri buruzko zerbait ezagutzea proiektuarekin bat egin aurretik. Hasiberrientzat da, LHko beste irakasle batzuek errealitate birtuala denean zer galde dezaketen ondo uler dezaten. Ingelesez, gaztelaniaz, finlandieraz eta norvegieraz aurkeztuko da.
Ed Tech-eko irakasleak eta adituak tailerretara gonbidatuko dira, gai garrantzitsuei buruzko irakaspenak emateko. Proiektua, nagusiki, gauzek irakasleentzat zein ikasleentzat modu praktikoan funtzionatzeko moduan oinarritzen da. Hala ere, pedagogiaren, motibazio-psikologiaren eta neurozientziaren teoria ikasleek errealitatean aurre egin behar diotenera ikasgelako irakaskuntza hurbiltzeko modu horren parte da.
Proiektu kideak:
- Nome bokaziozko unibertsitatea, Norvegia
- Riveria, Finlandia
- Tknika
 
			    
			    			    
			    			              
			                                
			                                 
			                	