Mugimendu-kaptura, HDRI irudien kaptura eta haien aplikazioa ingurune birtualetan. Errealitate Mistorako Sarrera Microsoft HoloLens teknologiarekin
Errealitate Birtuala eta erlazionatutako teknologiak gero eta posibilitate gehiago eskaintzen dizkigute beraiekin lan egiteko eta erraztasun gehiago erabiltzerakoan. Dokumentazio honek teknologia hauetako batzuk aurkezten ditu eta bere erabilpenean gidatzen gaitu
Material hau garatu dute:
Hurko Mendiguren Quevedo – CEINPRO
Ander Mendia Etxebarria – HARROBIA
Igor Esnaola Zubizarreta – TKNIKA
Mugimendu-kaptura
– Gaurko sistemak
– Zer kaptura daiteke?
– Aplikazioak
HDRI irudiak kapturatzea eta ingurune birtualetan aplikatzea
– Linear workflow
– 360 kamerak
– HDR irudiak erabiltzea elementu birtualak argiztatzeko
– Autodesk Mayan oinarrizko modelaketan aritzeko sarrera bizkorra 44
– HDRI mapa bat erabat artifizialki sortzea
Errealitate mistorako sarrera Microsoft HoloLens gailuarekin
– HoloLenserako eduki grafikoa sortzeko kontsiderazio orokorrak
– Device Portal
– Mixed Reality Capture
– Garapena
– Unity-ren proiektuaren konfigurazioa
PROIEKTUA
Material hau 3D diseinuan ezagutza duten irakaslegoari orokorrean zuzenduta dago, konkretuki 3D animazioak, jokoak eta ingurune elkarreragileak zikloko irakasleei