UI: PROZESU ERABILGARRIAK 3D SORKUNTZAN: mugimenduaren harrapaketa, HDRI irudien harrapaketa eta bere aplikazioa ingurune birtualetan, Microsoft Hololens-ekin e

Prestakuntza ekintza hau “Euskal Herriko Lanbide Heziketako Udako Ikastaroen III. Edizioaren" barne kokatzen da.

FASEA/KORDUA/KDATAORDUTEGIAMOTA
15,0024-06-201909:00-14:00Presentziala
25,0025-06-201909:00-14:00Presentziala
35,0026-06-201909:00-14:00Presentziala
45,0027-06-201909:00-14:00Presentziala
55,0028-06-201909:00-14:00Presentziala
Ordu ez Presentzialak: 0

Konpetentziak

  • Giza gorputzaren mugimenduak harrapatzeko sistemak ezagutzea.
  • Giza gorputzaren mugimenduak (osoki edo partzialki) harrapatzeko sistemak menderatzea eta errealitate birtuaren eremuetan  erabiltzea.
  • Argiztapen harrapaketarako argazki sistemak erabili eremu errealetan.
  • 3D proiektuetan HDRI irudiak erabiltzea argiztapen errealistak lortzeko
  • Hololens gailua eta errealitate mixtorako dituen gaitasunak ezagutzea.
  • Microsoft Hololenserako garatzen ikastea.

Edukiak

A0 Unitate Didaktikoaren aurkezpena.
A1 Mugimendua Harrapatzeko Sistemak (orokorra).

A1.1 Mugimendua Harrapatzeko Sistemak: Sistema optikoak
A1.2 Mugimendua Harrapatzeko Sistemak: Sistema infragorriak
A1.3 Mugimendua Harrapatzeko Sistemak: Sistema inertzialak
A2 Mugimendua Harrapatzeko Sistemek eskaintzen dituzten aukerak.
A3 Erakustaldi praktikoa.
A4 Eszenatoki errealetan HDRI irudiak hartzea 3D eremu digitaletan erabiltzeko.
A5 Erakustaldi praktikoa..
A6 Errealitate mixtora sarrera Microsoft Hololensekin
:
A6.1. Hololenserako eduki grafikoa sortzean kontutan hartu beharrekoak.
A6.2. Ezaugarriak.
A6.3. Erabilpenak.
A6.4. Device Portal
A6.5. Garapena.
A6.6. Mixedrealitytoolkit.
A6.7. Mixedreality companion kit.

Metodologia

1. eguna (2019ko ekainaren 24a)
A1 Mugimendua Harrapatzeko Sistemak (orokorra)
A1.1: Mugimendua Harrapatzeko Sistemak: Sistema optikoak 1
- Bideoa + OpenCV
- Errealitate Areagotua
- Beste batzuk
A1.2 Mugimendua Harrapatzeko Sistemak: Sistema infragorriak
- STT Clima
- Kinect2
- LeapMotion
A1.3 Mugimendua Harrapatzeko Sistemak: Sistema inertzialak
- STT eta beste
- Giroskopioa (telefono mugikorra, VR)
A2: Mugimendua Harrapatzeko Sistemek eskaintzen dituzten aukerak
Errealitate areagotua, animazioa, segurtasuna, medikuntza, aisialdia, marketina
A3: Erakustaldi praktikoa
2. eguna (2019ko ekainaren 25a)
A4: Eszenatoki errealetan HDRI irudiak hartzea 3D eremu digitaleetan erabiltzeko.
3. eguna (2019ko ekainaren 26a)
A5: Erakustaldi praktikoa
4. eguna (2019ko ekainaren 27a)
A6 Errealitate mixtora sarrera Microsoft Hololensekin:
A6.1. Hololenserako eduki grafikoa sortzean kontutan hartu beharrekoak.
A6.2. Ezaugarriak.
A6.3. Erabilpenak.
A6.4. Device Portal
A6.5. Garapena.
5. eguna (2019ko ekainaren 28a)
A6.6. Mixedrealitytoolkit.
A6.7. Mixedrealitycompanionkit.

Ebaluazioa

Ikaslea ebaluatzeko, honako irizpide hauek hartuko dira kontuan:
- Parte hartzaileak orduen % 90arekin bete behar du, gutxienez.
- Parte hartzaileak prestakuntza jarduerako dinamika, ariketa eta praktika guztiak egin behar ditu.

Baldintzak

Ikastaroa honako pertsonei zuzenduta dago:
- Irudi eta Soinu, Informatika eta Telekomunikazioko Lanbide Heziketako irakaslegoari.
- Arkitektoei
- Produktu diseinatzaileei.
- Bideo-joko-garatzaileei
- 3D inguruneetako apps-etako garatzaileei
- Infografistei

Hautaketa irizpideak

Izen-emateak, eskainitako plaza kopurua gainditzen badu, ikasle hautaketa honako irizpideak aintzakotzat hartuta egingo da:
- Izen-emate ordena kontutan hartuko da.
- Plaza kopurua honako hauen artean banatuko da:
•    Beste erkidegoetako LH irakasleak
•    EAEko LHko irakaslegoa
Iraupena: 25.00 ordu
Lekua: TKNIKA Zamalbide s/n Renteria 20100
Hizkuntza Gaztelania

Izena eman