Lean ikastetxeen kudeaketan erabiliz

  Prozesuak sinplifikatzeko eta hobetzeko Lean Management oinarrizko kontzeptuak identifikatzea eta erremintak erabiltzea.

FASEA/KORDUA/KDATAORDUTEGIAMOTA
14,0015-01-202009:30-13:30Presentziala
24,0028-01-202009:30-13:30Presentziala
34,0012-02-202009:30-13:30Presentziala
44,0004-03-202009:30-13:30Presentziala
54,0018-03-202009:30-13:30Presentziala
Ordu ez Presentzialak: 4

Konpetentziak

  • Lean Kultura izateko zergatia ezagutzea.
  • Ikastetxeen kudeaketa sistemetan aplikatzen diren LEAN Management-eko oinarrizko elementuak ezagutzea.
  • EFQM ereduaren eta LEAN kulturaren arteko osagarritasuna identifikatzea.
  • Lean kultura hedatzerako arriskuak identifikatzea.
  • Talde-lanerako oinarrizko elementuak erabiltzea.
  • Lean kontzeptu batzuk hezkuntza esparruan ezagutzea.
  • Hezkuntza esparruan gertatzen diren efizientzia-ezen iturriak identifikatzea.
  • Lean kulturaren hainbat tresna ezagutzea.
  • Adierazleak erabiltzea, kudeaketari jarraipena egiteko zein datuetan oinarritutako erabakiak hartzea errazteko.
  • 5S tresna erabiltzea,  aginte- eta kontrol-panelak hobeto kudeatzeko.
  • Balioaren kontzeptuaz kontzientzia hartzea.
  • Balio-kateak identifikatzea.
  • Jorratu beharreko “arazoa” mugatzea.
  • VSM tresna kasu praktiko batean erabiltzea.
  • Hobekuntza Planak diseinatzea, aurkeztutako tresnak erabiltzearekin lortu diren emaitzetatik abiatuta.

Edukiak

  • Partaide bakoitzak espero duen emaitza identifikatzea.
  • Kontestualizazioa: LEAN kulturaren jatorria.
  • Lean oinarriak.
  • EFQM funtsezko kontzeptuen eta LEAN Kulturaren oinarrizko elementuen arteko osagarritasuna.
  • Zailtasunak LEAN kudeaketa hedatzean.
  • Talde-Lanerako funtsezko osagarriak.
  • LEAN kontzeptuak ikastetxeen jardueretan.
  • Efizientzia-ezak  ikastetxeen jardueretan.
  • LEAN tresna batzuetarako erabilpen-kasuak.
  • Adierazle-motak eta beren ezaugarriak.
  • Adierazleetarako 5S tresna.
  • Ikastetxearen prozesuak / jarduerak balio- kate hartzea.
  • Jorratu beharreko “arazoa” identifikatzea.
  • VSM tresna jarduera bat aztertzeko eta hobetzeko  erabiltzea.
  • Hobekuntza planifikatzeko euskarrien aurkezpena.
  • Saio presentzialetan identifikatutako hobekuntzak planifikatzeko lan praktikoa.

Metodologia

Transferentzia jardueraren edukien garapenerako bertaratu beharreko jardunaldia eta proposaturiko material eta lanen garapenerako lan pertsonala.

HIZKUNTZA:: Elebiduna (euskera-gaztelera)

Ebaluazioa

Ebaluaketarako honako irizpideak jarraituko dira:

  • Formakuntza orduen %90arekin bete behar da.
  • Fase ez presentzialerako  proposaturiko jardueraren lanketa eta entregatze egokia.

Baldintzak

  • EAEko Lanbide Heziketako ikastetxeko irakaslea izatea eta Kudeaketa Sisteman ardura izatea: Sistemaren Arduraduna, Prozesu Jabea, Alorburua…

Hautaketa irizpideak

Izen-emate kopuruak eskainitako plaza kopurua gainditzen badu, ondoko irizpideak jarraituz aukeraketa egingo da:

  • Izen-emate ordena kontuan izango da.
  • Ikastetxe bakoitzeko pertsona baten partehartzea lehenetsiko da.
Iraupena: 24 ordu
Lekua: CIFP Iurreta LHII
Edukiera: 25 pertsonak
Hizkuntza Elebiduna: Euskara, Gaztelania

Izena eman