Prozesuak sinplifikatzeko eta hobetzeko Lean Management oinarrizko kontzeptuak identifikatzea eta erremintak erabiltzea.
Iraupena:
24 ordu
Lekua:
CIFP Iurreta LHII
Edukiera:
25 pertsonak
Hizkuntza
Elebiduna: Euskara, Gaztelania
FASEA/K | ORDUA/K | DATA | ORDUTEGIA | MOTA |
---|---|---|---|---|
1 | 4,00 | 15-01-2020 | 09:30-13:30 | Presentziala |
2 | 4,00 | 28-01-2020 | 09:30-13:30 | Presentziala |
3 | 4,00 | 12-02-2020 | 09:30-13:30 | Presentziala |
4 | 4,00 | 04-03-2020 | 09:30-13:30 | Presentziala |
5 | 4,00 | 18-03-2020 | 09:30-13:30 | Presentziala |
Ordu ez Presentzialak: 4 |
Konpetentziak
- Lean Kultura izateko zergatia ezagutzea.
- Ikastetxeen kudeaketa sistemetan aplikatzen diren LEAN Management-eko oinarrizko elementuak ezagutzea.
- EFQM ereduaren eta LEAN kulturaren arteko osagarritasuna identifikatzea.
- Lean kultura hedatzerako arriskuak identifikatzea.
- Talde-lanerako oinarrizko elementuak erabiltzea.
- Lean kontzeptu batzuk hezkuntza esparruan ezagutzea.
- Hezkuntza esparruan gertatzen diren efizientzia-ezen iturriak identifikatzea.
- Lean kulturaren hainbat tresna ezagutzea.
- Adierazleak erabiltzea, kudeaketari jarraipena egiteko zein datuetan oinarritutako erabakiak hartzea errazteko.
- 5S tresna erabiltzea, aginte- eta kontrol-panelak hobeto kudeatzeko.
- Balioaren kontzeptuaz kontzientzia hartzea.
- Balio-kateak identifikatzea.
- Jorratu beharreko “arazoa” mugatzea.
- VSM tresna kasu praktiko batean erabiltzea.
- Hobekuntza Planak diseinatzea, aurkeztutako tresnak erabiltzearekin lortu diren emaitzetatik abiatuta.
Edukiak
- Partaide bakoitzak espero duen emaitza identifikatzea.
- Kontestualizazioa: LEAN kulturaren jatorria.
- Lean oinarriak.
- EFQM funtsezko kontzeptuen eta LEAN Kulturaren oinarrizko elementuen arteko osagarritasuna.
- Zailtasunak LEAN kudeaketa hedatzean.
- Talde-Lanerako funtsezko osagarriak.
- LEAN kontzeptuak ikastetxeen jardueretan.
- Efizientzia-ezak ikastetxeen jardueretan.
- LEAN tresna batzuetarako erabilpen-kasuak.
- Adierazle-motak eta beren ezaugarriak.
- Adierazleetarako 5S tresna.
- Ikastetxearen prozesuak / jarduerak balio- kate hartzea.
- Jorratu beharreko “arazoa” identifikatzea.
- VSM tresna jarduera bat aztertzeko eta hobetzeko erabiltzea.
- Hobekuntza planifikatzeko euskarrien aurkezpena.
- Saio presentzialetan identifikatutako hobekuntzak planifikatzeko lan praktikoa.
Metodologia
Transferentzia jardueraren edukien garapenerako bertaratu beharreko jardunaldia eta proposaturiko material eta lanen garapenerako lan pertsonala.
HIZKUNTZA:: Elebiduna (euskera-gaztelera)
Ebaluazioa
Ebaluaketarako honako irizpideak jarraituko dira:
- Formakuntza orduen %90arekin bete behar da.
- Fase ez presentzialerako proposaturiko jardueraren lanketa eta entregatze egokia.
Baldintzak
- EAEko Lanbide Heziketako ikastetxeko irakaslea izatea eta Kudeaketa Sisteman ardura izatea: Sistemaren Arduraduna, Prozesu Jabea, Alorburua…
Hautaketa irizpideak
Izen-emate kopuruak eskainitako plaza kopurua gainditzen badu, ondoko irizpideak jarraituz aukeraketa egingo da:
- Izen-emate ordena kontuan izango da.
- Ikastetxe bakoitzeko pertsona baten partehartzea lehenetsiko da.
Izen-emate datak eta informazioa
- Izen-emate epea: 2020ko urtarrilaren 7a.
- Ebazpena: 2020ko urtarrilaren 8an izena eman duen pertsonari, emailez jakinaraziko zaio formakuntzan onartua edo baztertua izan den.
- Onartuta izan den pertsonak matrikula online osatu behar du (komunikazio email berean adierazten den estekan sartuz eta eskatzen diren datuak guztiak osatuz).
- Matrikulazio epea: 2020ko urtarrilaren 14a.
Eman izena ikastaro honetan

Prestakuntza-ekintza hau Europako Gizarte Funtsak kofinantzatu dezake, Lanbide Heziketako eta Prestakuntzako irakasleak prestatzera bideratutako ekintzen esparruan.