Gaur egungo lan-merkatuan mugitu eta moldatzeko espezialitate bakoitzari dagozkion gaitasun espezifikoez gain, pertsonek beste gaitasun hauek ere beharko dituzte: talde lana, jarrera ekintzailea, sormenezko pentsamendua, komunikaziorako trebezia, konpromisoa, elkartasuna… Hortaz, lan-merkatuan arrakasta izateko gure ikasleentzat ezinbesteko gaitasunak dira.LH Euskadiko irakasleek, orain arte egin duten gisa, paper garrantzitsua dute ibilbide horretan: ikasleentzat eredugarri izan behar dute, orain arte erabilitako metodologiak aldatuz eta egokituz, erronketan oinarritutako ikaskuntza aktibo-kolaboratiboak erabiliz adibidez.Irakasle-taldeei aldaketa metodologikoan lagundu asmoz, Tknikatik oinarrizko prestakuntza berri bat antolatu da. Prestakuntza eskaintza honekin irakasleak aldaketa metodologikoan parte hartu eta esperimentatuko du, erronketan oinarritutako ikaskuntza aktibo-kolaboratiboak bere ikasgelarako diseinatzen, dinamizatzen eta martxan jartzen
Iraupena:
70.00 ordu
Lekua:
Gipuzkoa: Tknika
Edukiera:
20 pertsonak
Hizkuntza
Gaztelania
FASEA/K | ORDUA/K | DATA | ORDUTEGIA | MOTA |
---|---|---|---|---|
1 | 3,50 | 01-10-2018 | 16:00-19:30 | Presentziala |
2 | 3,50 | 08-10-2018 | 16:00-19:30 | Presentziala |
3 | 3,50 | 29-10-2018 | 16:00-19:30 | Presentziala |
4 | 3,50 | 26-11-2018 | 16:00-19:30 | Presentziala |
5 | 3,50 | 17-12-2018 | 16:00-19:30 | Presentziala |
6 | 3,50 | 04-02-2019 | 16:00-19:30 | Presentziala |
Ordu ez Presentzialak: 49 |
Konpetentziak
Irakasleak ETHAZI testuinguruan eragile aktibo gisa kokatuIrakasleak erronketan oinarritutako ikaskuntza kolaboruntz zuzendutako eszenatoki berrien sortzaile gisa orientatu
Lantaldeak sortu eta dinamizatzako teknika batzuk ezagutu
Metodologia didaktiko desberdinak ezagutu
ETHAZI ereduaren ebaluazio enfokea aztertu
Gaitasunetan oinarritutako ebaluazio herramintak ezagutu
Erronka bat diseinatu
Erronka bidezko testuinguru kolaboratibo eszenatoki bat ezarri
Irakasleak zikloaren birprogramazioan bideratu
Komunikazioaren garrantziari buruzko hausnarketa egin, ikaskuntza kolaboratibo ingurune batean funtsezko elementu gisa
Sormenezko pentsamendua errezten dituzten herramintak erabili
Lan kolaboratiboan IKT tresnek komunikazioan, informazioaren bilaketan eta material berrien sorkuntzan duen garrantzia aztert
Edukiak
Ikaskuntza ingurune aktibo-kolaboratiboetanEbaluazioa
Metodologia aktibo-kolaboratiboak
Birprogramazioa
Komunikazioa
Sormenezko Pentsamendua
Kultur Ekintzailea
Metodologia
Modalitate erdipresentzialaMetodologia aktibo-kolaboratiboa
Ebaluazioa
Ikastaroaren ordu kopuru osoaren %90a betetzeaIkastaro honetan ezarritako gutxieneko konpetentzia mailara iristea
Ikastaroaren jarduera guztiak entregatzea
Baldintzak
EAEko Lanbide Heziketako ikastetxeko irakaslea izatea.Izen-ematea 2018/2019 ikasturteko ikastetxe unea kontuan hartuz egingo da. Adibidez: pertsona batek Araban lan egiten badu, inskribatu ahal izango da soilik Araban eskainitako kurtsoetan.
Hautaketa irizpideak
Izen-emate kopuruak eskainitako plaza kopurua gainditzen badu, ondoko irizpideak jarraituz aukeraketa egingo da:Ikaskuntza Koordinatzaile programan parte hartzen duten zentroei lehentasuna emango zaie.
Ikastetxearen aldaketa metodologikoaren ezarpen planean dauden pertsonen eskaerek lehentasuna izango dute.
LHko ikastetxe publiko eta kontzertatuen arteko oreka mantenduko da.
Ikastetxe bereko irakaslegoaren artean izen-emate ordena aintzakotzat hartuko da, betiere Ikastetxe Proiektuaren beharrak errespetatuz.
Izen-emate datak eta informazioa
Izen-emate epea: 2018ko irailaren 16a.Ebazpena: 2018ko irailaren 24an, izena eman duen pertsonari, emailez jakinaraziko zaio formakuntzan onartua edo baztertua izan den.
Onartuta izan den pertsonak matrikula online osatu behar du (komunikazio email berean adierazten den estekan sartuz eta eskatzen diren datuak guztiak osatuz).
Matrikulazio epea: 2018ko irailaren 27a.
Eman izena ikastaro honetan

Prestakuntza-ekintza hau Europako Gizarte Funtsak kofinantzatu dezake, Lanbide Heziketako eta Prestakuntzako irakasleak prestatzera bideratutako ekintzen esparruan.