Gaur egungo lan-merkatuan mugitu eta moldatzeko espezialitate bakoitzari dagozkion gaitasun espezifikoez gain, pertsonek beste gaitasun hauek ere beharko dituzte: talde lana, jarrera ekintzailea, sormenezko pentsamendua, komunikaziorako trebezia, konpromisoa, elkartasuna… Hortaz, lan-merkatuan arrakasta izateko gure ikasleentzat ezinbesteko gaitasunak dira.LH Euskadiko irakasleek, orain arte egin duten gisa, paper garrantzitsua dute ibilbide horretan: ikasleentzat eredugarri izan behar dute, orain arte erabilitako metodologiak aldatuz eta egokituz, erronketan oinarritutako ikaskuntza aktibo-kolaboratiboak erabiliz adibidez.Irakasle-taldeei aldaketa metodologikoan lagundu asmoz,  Tknikatik oinarrizko prestakuntza berri bat antolatu da. Prestakuntza eskaintza honekin irakasleak aldaketa metodologikoan parte hartu eta esperimentatuko du, erronketan oinarritutako ikaskuntza aktibo-kolaboratiboak bere ikasgelarako diseinatzen, dinamizatzen eta martxan jartzen

Iraupena: 70.00 ordu
Lekua: Gipuzkoa: Tknika
Edukiera: 20 pertsonak
Hizkuntza Gaztelania
FASEA/KORDUA/KDATAORDUTEGIAMOTA
13,5001-10-201816:00-19:30Presentziala
23,5008-10-201816:00-19:30Presentziala
33,5029-10-201816:00-19:30Presentziala
43,5026-11-201816:00-19:30Presentziala
53,5017-12-201816:00-19:30Presentziala
63,5004-02-201916:00-19:30Presentziala
Ordu ez Presentzialak: 49

Konpetentziak

Irakasleak ETHAZI testuinguruan eragile aktibo gisa kokatu
Irakasleak erronketan oinarritutako ikaskuntza kolaboruntz zuzendutako eszenatoki berrien sortzaile gisa orientatu
Lantaldeak sortu eta dinamizatzako teknika batzuk ezagutu
Metodologia didaktiko desberdinak ezagutu
ETHAZI ereduaren ebaluazio enfokea aztertu
Gaitasunetan oinarritutako ebaluazio herramintak ezagutu
Erronka bat diseinatu
Erronka bidezko testuinguru kolaboratibo eszenatoki bat ezarri
Irakasleak zikloaren birprogramazioan bideratu
Komunikazioaren garrantziari buruzko hausnarketa egin, ikaskuntza kolaboratibo ingurune batean funtsezko elementu gisa
Sormenezko pentsamendua errezten dituzten herramintak erabili
Lan kolaboratiboan IKT tresnek komunikazioan, informazioaren bilaketan eta material berrien sorkuntzan duen garrantzia aztert

Edukiak

Ikaskuntza  ingurune aktibo-kolaboratiboetan
Ebaluazioa
Metodologia aktibo-kolaboratiboak
Birprogramazioa
Komunikazioa
Sormenezko Pentsamendua
Kultur Ekintzailea

Metodologia

Modalitate erdipresentziala
Metodologia aktibo-kolaboratiboa

Ebaluazioa

Ikastaroaren ordu kopuru osoaren %90a betetzea
Ikastaro honetan ezarritako gutxieneko konpetentzia mailara iristea
Ikastaroaren jarduera guztiak entregatzea

Baldintzak

EAEko Lanbide Heziketako ikastetxeko irakaslea izatea.
Izen-ematea 2018/2019 ikasturteko ikastetxe unea kontuan hartuz egingo da. Adibidez: pertsona batek Araban lan egiten badu, inskribatu ahal izango da soilik Araban eskainitako kurtsoetan.

Hautaketa irizpideak

Izen-emate kopuruak eskainitako plaza kopurua gainditzen badu, ondoko irizpideak jarraituz aukeraketa egingo da:
Ikaskuntza Koordinatzaile programan parte hartzen duten zentroei lehentasuna emango zaie.
Ikastetxearen aldaketa metodologikoaren ezarpen planean dauden pertsonen eskaerek lehentasuna izango dute.
LHko ikastetxe publiko eta kontzertatuen arteko oreka mantenduko da.
Ikastetxe bereko irakaslegoaren artean izen-emate ordena aintzakotzat hartuko da, betiere Ikastetxe Proiektuaren beharrak errespetatuz.

Eman izena ikastaro honetan

FSE
Prestakuntza-ekintza hau Europako Gizarte Funtsak kofinantzatu dezake, Lanbide Heziketako eta Prestakuntzako irakasleak prestatzera bideratutako ekintzen esparruan.