hezkuntza-erakundeen jasangarritasun matrizea
Etorkizun guztiz jasangarria gizarte berde, seguru eta ekonomikoki hazten den herritar konprometitu eta informatu batetik sortzen den kulturaren araberakoa da, eta hori hezkuntza- eta etengabeko ikaskuntza-esparru guztietan bultzatuko den ikaskuntza-prozesu sakon eta erreflexibo baten bidez soilik lor daiteke.
Proiektu honek 16 urtetik gorako herritarrengana iristen den lankidetza-prozesu batean parte har dezan prozesuak irudikatu eta lagunduko ditu, hainbat ikas-testuingurutan, adin, genero eta Europako gizarte garaikidea eratzen duten identitate aniztasunean.
Proiektu kide guztiek uste dute premiazkoa dela helduen hezkuntzako erakundeek sektorearen iraunkortasunerako eta gizartearen eraldaketan inplikatzeko duten lana sistematikoki garatzeko. Ikuspegi holistiko eta sistematiko baten beharra da proiektuak benetan lagundu dezakeena, matrizearen garapenean eta bere pilotatzean nabarmendutako praktika metodologikoetan inspirazioarekin batera.
Helburuak:
Proiektuko bazkideak:
EAEA (BE)
EARLALL (BE)
VHS-Verband Baden Württemberg (DE)
GLOKALA (SE)
YUVA (TK)
STOP- GKEen Prestatzaileen Elkartea (PL)
TKNIKA (Euskal Herria)
Europar Batasunak finantzatua. Adierazitako iritziek eta ikuspuntuek beren egileak konprometitzen dituzte soilik eta ez dute zertan islatu Europar Batasunarenak edo Europako Hezkuntza eta Kultura Agentzia Exekutiboarenak (EACEA). Ez Europar Batasuna ez EACEA ezin dira haien erantzule izan.