Berrikuntza kudeatzeko eredua

Proiektu honen jabea:Konplexutasunaren kudeaketa arloa

Ekimen honek bi helburu ditu:

1. Lanbide Heziketako ikastetxeetan berrikuntza kudeatzeko eredu bat diseinatzea eta ezartzea, “Berrikuntza Errutinak” ezartzea oinarri duena (aukerak behatzeko eta kudeatzeko errutinak; ekimenak garatzekoak; ezartzekoak eta hedatzekoak). Errutina horiek CoP edo praktika-komunitateak diseinatzea (baterako sorkuntza) eta “lantzea” izango dute oinarri, baita haien arteko konexioa ere.
2. “TknikaInnova” berrikuntza kudeatzeko eredua berrasmatzea, “Berrikuntza Errutinak” ikuspegia baliatuz, Tknikako jarduerako antolaketa- eta orientazio-aldaketetara egokitzeko (berrikuntza-ikastetxea izateari utzi eta ikerketa aplikatuko ikastetxe bihurtzea).

BERRIKUNTZA-ERRUTINEN FASEEI BURUZKO BIDEOAK IKUSI

  1. Berrikuntza Errutinen aurkezpena
  2. Sentsibilizazioa
  3. Behaketa
  4. Seinaleen konpaktazioa
    1. Seinaleen konpaktazioari sarrera
    2. Seinaleen taldekatzea
    3. Seinaleen konpaktazioa “triptiko orokorra”
    4. Seinaleen konpaktazioa: “seinaleen sailkapena”
    5. Seinaleen-hibridazioa
    6. Ingurunera egokitzea
    7. Proiektuen definizioa
  5. Portafolio-kartera
  6. Proiektuen ustiaketa
  7. Berrikuntzaren monitorizazioa

Proiektu honi lotutako albisteak: