Mugimendu errealistak animazio karaktereetan eta bestelako aplikazioetan integratzeko tresnak

Irudia eta Soinua
Deskargatzeko fitxategia

Mugimendu-atzematea teknika bat da, mugimendua, gehienetan aktoreena eta animalia biziena, grabatu eta mugimendu hori eredu digitalera eramateko eta, bertan, ordenagailu irudietan gauzatzeko. Fotogrametria tekniketan oinarritzen da eta, batez ere, fantasia eta zientzia fikziozko zinema industrian, bideojokoen industrian eta, helburu medikoz, kiroletan ere erabiltzen da. Dokumentu honetan mugimendu-atzemate sistema desberdinak aztertzen dira eta nola erabiltzen diren deskribatzen da.

Zentro eta irakasle kolaboratzaileak:

Oscar Marín Robledo (CPES Ceinpro BHIP)
Hurko Mendiguren Quevedo (CPES Ceinpro BHIP)

Edukiak:

1.- Mugimendua Atzemateko Sistemak

  • Sistema optikoak
  • OpenCV
  • Errealitate Areagotua
  • ARToolkit
  • Vuforia
  • Blender
  • AfterEffects
  • Infragorri-sistema
  • Adierazle pasiboen bitartez
  • STT Clima
  • Microsoft Kinect v2
  • Kinect for Windows SDK 2.0
  • Kinect v2 Examples with MS-SDK
  • Leap Motion
  • LeapMotionInteractionEngine
  • DetectionExamples
  • Attachments Module
  • UI Input Module
  • Hands Module
  • Inertzia-sistemak

2.- Mugimendua atzemateko sistemen aukerak

Norentzat gomendatua edo zuzendua:

Material hau 3D animazioak, jokoak eta ingurune elkarreragileak (Irudia eta Soinua familia profesionala) zikloko irakasleei zuzenduta dago eta Mugimendua Atzemateko Sistemak ezagutu nahi duten guztiei.