Errealitate Birtuala eta Areagotuaren teknologiak gelan sartzeko metodologia
Errealitate areagotua bizkor eboluzionatzen den teknologia da eta posibilitate berriak gelan txertatzeko eskaintzen dizkigu, erreminta ahaltsuagoak eta erabiltzeko errazagoak ere. Dokumentazio hau teknologia honetan emango ditugun lehenengo pausuetan lagunduko digu.
Material hau garatu dute:
–  Hurko  Mendiguren  Quevedo  –  CEINPRO
–  Ander  Mendia  Etxebarria  –  HARROBIA
–  Igor  Esnaola  Zubizarreta  –  TKNIKA
–  Patxi  Guardia  Novo  –  TKNIKA
Oinarrizko  kontzeptuak:
–  Estereoskopia.
–  Errealitate  Birtuala  (VR)  inmersiboa
–  Errealitate  areagotua..
–  Errealitate  Mistoa.
Edukien  garrantzia
–  Hardwarea,  Bisore  nagusien  laburpena
–  360º-ko  irudien  eta  bideoen  atzipena
–  360º-ko  kamerak  Ricoh  Theta  V
Ibilbide birtuala sortzea
3D  edukien  edizioa
–  Unity
–  Cardboard
–  Steam
–  Steam  VR
–  TinkerCad  tresnarako  sarrera
Errealitate  areagoturako  (AR)  softwarea
–  Aumentaty
–  Metaverse.
–  Openspace3D
Material hau orokorrean irakasle guztiei zuzenduta dago. Neurriko IKT tresnen jakintza oinarrizko eta ertaineko bitartekoa da aukeratutako EA tresnen arabera.
 
			    
			    			    
			    			              
		                                
		                                 
			                	