Errealitate Areagotua ikasgelan aplikatzeko tresnak
Errealitate Areagotua teknologia nahiko berria da, eta balio du gailu teknologiko baten bitartez mundu errealeko objektuak birtualki sortutako beste batzuekin nahastuta ikusteko. Era horretan, gure ikusizko esperientzia aberastea lortzen da, komunikazio kalitatea hobetuz. Hemen aurkezten diren materialek, irakasleak errealitate areagotuko aplikazio propioak sortzeko gaitasunak emateko asmoa dute.
Iñigo Chueca López CPES Zabalburu BHIP
Marta Torre Suárez CPES Zabalburu BHIP
Iker Sampedro Larrañaga CIFP Miguel Altuna LHII
UD1
1. Errealitate Areagotua. Kontzeptua
2. Errealitate Areagoturako beharrezko elementuak
3. AR teknologiak
4. Errealitate areagotua erabil daitezkeen eremuak.
5. Errealitate Areagotuan lan egiteko aplikazioak.
UD2
1. Aurasma bidezko Errealitate Areagotuari buruzko sarrera
2. AURASMAren bidez AR proiektu bat sortzeko pausoak
3. Layar Creator bidezko Errealitate Areagotuari buruzko sarrera
4. Layarren bidez Errealitate Areagotuko aplikazio bat geolokalizazioa erabiliz sortu.
Errealitate Areagotua mantenura aplikatua
1. Oinarrizko softwareak
2. Proiektua sortzen
3. Aplikazioarentzat lizentzia eta arcamera
4. Imagetartget edo markadorea
5. Modelo birtuala
6. Animazioak
7. Botoiak eta eszenak
8. Script-ak (programazioa)
9. Androiderako konfigurazioa
Material hau orokorrean irakasle guztiei zuzenduta dago. Neurriko IKT tresnen jakintza oinarrizko eta ertaineko bitartekoa da aukeratutako EA tresnen arabera.