Errealitate birtual eta simulazioan Giza itsura duten pertsonaien mugimenduaren errealitate maila oso garrantzitsua da. Mugimenduaren harrapaketa-sistemak ematen dituzte emaitzak ezin hobeak ematen dituzte eta erabiltzeko errazak dira.

Iraupena: 3.00 ordu
Lekua: Tknika
Edukiera: 15 pertsonak
FASEA/K ORDUA/K DATA ORDUTEGIA MOTA
1 3,00 06-06-2017 10:00-13:00 Presentziala
Ordu ez Presentzialak: 0

Konpetentziak

Aplikazio bakoitzean egokia den Mugimenduaren harrapaketa-sistemak aukeratu eta erabili.

Edukiak

A0  U.D.aren aurkezpena
A1  Mugimenduaren harrapaketa-sistemak (orokorra)
A1.1  Mugimenduaren harrapaketa-sistemak: Sistema optikoak
A1.1.1.  OpenCV
A1.1.2.  Errealitate areagotua
A1.1.3.  Besteak
A1.2  Mugimenduaren harrapaketa-sistemak: Sistemas infragorriak
A1.1.1.  STT clima
A1.1.2.  Kinect2
A1.1.3.  LeapMotion
A1.3  Mugimenduaren harrapaketa-sistemak: Sistema inertzialak
A2  Mugimenduaren harrapaketa-sistemen posibilitateak
A3 Praktikak

Metodologia

Aurkezpen teorikoak eta praktikoak.

Ebaluazioa

Ez da egingo.

Baldintzak

  • EAEko Lanbide Heziketako ikastetxeko irakaslea izatea.

Hautaketa irizpideak

Izen-emate kopurua aurrikusitako plaza kopurua baina handiagoa bada, aukeraketa bat egingo da ondoko irizpideak jarraituz:

  • Izen-emate ordena kontuan izango da.
  • Zentru bakoitzeko pertsona baten partehartzea priorizatuko da.

Eman izena ikastaro honetan

FSE
Prestakuntza-ekintza hau Europako Gizarte Funtsak kofinantzatu dezake, Lanbide Heziketako eta Prestakuntzako irakasleak prestatzera bideratutako ekintzen esparruan.