Errealitate birtual eta simulazioan Giza itsura duten pertsonaien mugimenduaren errealitate maila oso garrantzitsua da. Mugimenduaren harrapaketa-sistemak ematen dituzte emaitzak ezin hobeak ematen dituzte eta erabiltzeko errazak dira.
FASEA/K | ORDUA/K | DATA | ORDUTEGIA | MOTA |
---|---|---|---|---|
1 | 3,00 | 06-06-2017 | 10:00-13:00 | Presentziala |
Ordu ez Presentzialak: 0 |
Konpetentziak
Aplikazio bakoitzean egokia den Mugimenduaren harrapaketa-sistemak aukeratu eta erabili.
Edukiak
A0 U.D.aren aurkezpena
A1 Mugimenduaren harrapaketa-sistemak (orokorra)
A1.1 Mugimenduaren harrapaketa-sistemak: Sistema optikoak
A1.1.1. OpenCV
A1.1.2. Errealitate areagotua
A1.1.3. Besteak
A1.2 Mugimenduaren harrapaketa-sistemak: Sistemas infragorriak
A1.1.1. STT clima
A1.1.2. Kinect2
A1.1.3. LeapMotion
A1.3 Mugimenduaren harrapaketa-sistemak: Sistema inertzialak
A2 Mugimenduaren harrapaketa-sistemen posibilitateak
A3 Praktikak
Metodologia
Aurkezpen teorikoak eta praktikoak.
Ebaluazioa
Ez da egingo.
Baldintzak
- EAEko Lanbide Heziketako ikastetxeko irakaslea izatea.
Hautaketa irizpideak
Izen-emate kopurua aurrikusitako plaza kopurua baina handiagoa bada, aukeraketa bat egingo da ondoko irizpideak jarraituz:
- Izen-emate ordena kontuan izango da.
- Zentru bakoitzeko pertsona baten partehartzea priorizatuko da.