ETHAZI ereduko ikaskuntza-erronkak ebazteko prozesuan, askotan funtsezkoa da ikasleentzat erronka, kontzeptuak, helburuak eta abar ondo identifikatzea. Identifikazio-prozesu horrek zerikusi handia du sormen-prozesuarekin, neurri handi batean hurrengo urratsen balioa eta egokitasuna zehazten baititu. Mikro-ikastaro honekin, parte hartzen duten irakasleek identifikaziora daraman konbergentzia-prozesuan ikasleei lagun diezaieketen egoerak eta dinamikak ezagutuko dituzte. Beraz, erronkak, helburuak, kontzeptuak, ekintzak eta abar bideratzen eta argitzen laguntzen du.
FASEA/K | ORDUA/K | DATA | Ordutegia | MOTA |
---|---|---|---|---|
1 | 1.00 | 19-12-2023 | 16:00 – 17:00 | Sinkronoa Online |
Ordu ez Presentzialak: 4.00 |
Konpetentziak
Ikasleei ETHAZI erronkak eta kontzeptuak identifikatzen laguntzeko dinamikak ezagutzen ditu.
Edukiak
-
Ikasleek ikaskuntza-helburuak identifikatu behar dituzten egoerak.
-
Askotariko egoeretarako dinamikak.
-
Saio sinkronikoa. “Agoerak partekatzea. Feedback”
Metodologia
Erakusketa- eta hausnarketa-elementuak dituen online modalitatea, elkarrizketa-saio sinkroniko batekin osatua.
Ebaluazioa
Ebaluazioa egiteko, irizpide hauek hartuko dira kontuan:
– Prestakuntza horretarako ezarritako gaitasunak garatzea.
Baldintzak
EAEko Lanbide Heziketako ikastetxeko irakaslea izatea.
Hautaketa irizpideak
Izen-emate kopuruak eskainitako plaza kopurua gainditzen badu, ondoko irizpideak jarraituz aukeraketa egingo da:
– Ikastetxe bakoitzeko Zuzendaritzak, Ikaskuntza Koordinatzailearekin batera, parte hartuko duten irakasleak aukeratuko ditu
Izen-emate datak eta informazioa
2023.10.17 – 2023.12.07