Erasmus+ berrikuntza-proiektuei buruzko prestakuntza-ikastaroa hiru saiotan antolatzen da, eta parte-hartzaileei proposamen sendo bat arrakastaz aurkezteko beharrezko elementu guztiak ematea du helburu. Ikastaroak aukera emango die parte-hartzaileei: ● Proiektu-proposamen baten elementu formal guztiak ulertzea (programa, funtsezko ekintzak, deialdiak, finantzak, hedapena, etab.). ● Proiektuaren ideia bat garatzea eta nazioarteko balizko bazkideei modu eraginkorrean aurkezten ikastea. ● Beste irakasle batzuk ezagutzea nazioarteko sareak sortzeko jarduera batean, eta haiekin lankidetzan aritzea proposamen bat prestatzen.
FASEA/K | ORDUA/K | DATA | Ordutegia | MOTA |
---|---|---|---|---|
1 | 8.00 | 31-10-2023 | 09:00 – 17:00 | Presentziala |
2 | 5.00 | 14-12-2023 | 09:00 – 14:00 | Presentziala |
3 | 3.00 | ONLINE | ||
4 | 8.00 | XXX | 09:00 – 17:00 | Bruselasen |
5 | 8.00 | XXX | 09:00 – 17:00 | Bruselasen |
6 | 8.00 | XXX | 09:00 – 17:00 | Bruselasen |
Ordu ez Presentzialak: 3.00 |
Konpetentziak
Erasmus+
prestakuntza-ikastaro honetan parte hartzen dutenek funtsezko gaitasun batzuk
garatuko dituzte Erasmus+ programan arrakastaz parte hartzeko eta proiektu
lehiakorren proposamenak prestatzeko. Hauek dira garatuko dituzten gaitasunak:
●
Eskaera eta aurkezpen trebetasunak:
Eskaera prozesuan nabigatzen ikasiko dute, ekintzak hautatzea, bazkideak
bilatzea eta aurkezteko baldintzak betetzea barne, Erasmus+ finantzaketa
arrakastaz eskatzeko gaitasuna hobetuz.
●
Proiektuen plangintza eta diseinua:
proiektuen plangintzan trebetasunak garatuko dituzte, beharren ebaluazioa,
helburuen ezarpena, jardueren plangintza eta kronogramen garapena barne.
Emandako txantiloiek eta tresnek proiektu eraginkorrak diseinatzen lagunduko
dute.
●
Proposamenak idaztea:
Erasmus+Konbentzitzeko proiektuen proposamenak egiten ikasiko dute, proposamen
arrakastatsu baten funtsezko elementuak ulertuz, eta horrek finantzaketa
lortzeko aukerak hobetuko ditu.
●
Txostenak gainbegiratzea eta aurkeztea:
proiektuen jarduerak gainbegiratzeko, aurrerapenen jarraipena egiteko eta
txostenak egiteko baldintzak betetzeko eskumenak garatuko dira, proiektuek
aurrera egiten dutela eta programaren betebeharrak betetzen dituztela bermatuz.
●
Difusiorako trebetasunak:
Parte-hartzaileek proiektuen emaitzak eta praktika onenak alde interesdunen
artean eraginkortasunez zabaltzen ikasiko dute, beren proiektuen
ikusgarritasuna eta inpaktua hobetuz.
●
Sareak sortzea eta lankidetza:
Proiektu-bazkide eta alderdi interesatuekin sareak sortzeko estrategiak
eskuratuko dira, lankidetzak ezartzeko eta bazkide egokiak aurkitzeko gaitasuna
hobetuz.
●
Pentsamendu kritikoa eta problemak
ebaztea. Talde-eztabaiden, kasuen azterketen eta ariketa elkarreragileen bidez,
parte-hartzaileek pentsamendu kritikoko eta arazoak konpontzeko gaitasunak
garatuko dituzte proiektuekin lotutako erronka konplexuei aurre egiten
dietenean.
●
Komunikazio eraginkorra:
Komunikazio-trebetasunak hobetuko dituzte, eta horrek aukera emango die beren
eskola, proiektuen ideiak eta proposamenak modu argi, konbentzigarri eta
erakargarrian aurkezteko.
●
Binakako berrikuspena eta lankidetza:
Binakako berrikuspenaren formatuak berdinen arteko lankidetza eta ikaskuntza
sustatuko ditu, parte-hartzaileak beren trebetasunak eta lankideenak hobetzeko
iruzkin konstruktiboak eta zuzenketak ematera animatuz.
Edukiak
Lehen eduki-multzoa: nazioartekotzea
LHko euskal sisteman
●
LHko euskal sistemaren ikuspegi orokorra,
egitura eta helburuak.
●
LHko euskal sistema osatzen duten
funtsezko printzipioak eta politikak.
●
LHko euskal sistemako eragile eta
erakunde nagusien sarrera.
●
LHko zentroen, elkarteen eta
gobernu-erakundeen funtzioak eta erantzukizunak LHko euskal sistemaren
nazioartekotzean.
Bigarren eduki-multzoa: proiektuaren ideiak
modu erakargarrian komunikatzea
●
Sarrera labur eta erakargarria sortzeko
jarraibideak.
●
Ikaskideen arteko iruzkinak eta
zuzenketak, aurkezpenaren trebetasunak eta edukia hobetzeko.
●
Proiektuaren ideiak aurkezteko komunikazio-teknika
eraginkorrei buruzko prestakuntza.
Hirugarren eduki-multzoa: Erasmus
ulertzea
●
Erasmus+en garrantzia eta inpaktua.
●
Erasmus+ programaren historia laburra eta
testuingurua.
●
Erasmus+ programaren funtsezko
ezaugarriak.
●
Erasmus+en ekintzak eta lehentasunak.
Laugarren eduki-multzoa:
Eskaera-prozedurak
●
Eskabide-faseen banakapena.
●
Ekintzak hautatzea eta bazkideak
bilatzea.
●
Aurkezteko epeak eta betekizunak.
●
Eskaera bat aurkezteko aholku praktikoak.
●
Erakunde eta pertsona
parte-hartzaileentzako onargarritasun-irizpideak.
●
Erasmus+ agentzia nazionalen edo Europako
Batzordearen ebaluazio- eta hautaketa-prozesua.
●
Erakunde eta gizabanako
parte-hartzaileentzako onargarritasun-irizpideak.
●
Erasmus+ agentzia nazionalen edo Europako
Batzordearen ebaluazio- eta hautaketa-prozesua.
Bosgarren eduki-multzoa: Aurrekontua eta
finantza-kudeaketa
●
Proiekturako aurrekontu errealista
sortzea.
●
Funtsak esleitzea eta proiektuaren
finantzak kudeatzea.
●
Erasmus+en finantza-arauak eta
informazio-eskakizunak ulertzea.
●
Aurrekontu-plangintzako ariketa
praktikoak.
Seigarren eduki-multzoa: Proposamenak
idaztea
●
Erasmus+ proiektu erakargarri
proposamenak egitea.
●
Proposamen arrakastatsu baten elementuak.
Zazpigarren eduki-multzoa: Jarraipena eta
txostenak
●
Txostenak aurkezteko
baldintzak, behin-behineko eta azken txostenak barne.
●
Aurrerapenak gainbegiratzeko estrategia
eraginkorrak.
Zortzi eduki-multzo: kasu arrakastatsuak
eta jardunbide egokiak
●
Informazio-betekizunak,
behin-behineko eta amaierako txostenak barne.
●
Aurrerapenak gainbegiratzeko estrategia
eraginkorrak.
Bederatzigarren eduki-multzoa: sareko
lana eta lankidetza
●
Proiektuen ideiak eta lankidetza-aukerak
partekatzea.
●
Proiektu-bazkideak aurkitzeko baliabideak
identifikatzea.
Metodologia
Askotarikoa, honako
hauek barne:
●
Hitzaldiak eta aurkezpenak
●
Talde-eztabaidak
●
Tailer interaktiboak
●
Rol jokoak
●
Ariketa praktikoak
●
Binakako berrikuspena
●
Kasuen azterketa
●
Galderak eta erantzunak
Ebaluazioa
-
Prestakuntza ordu guztien %100 betetzea.
- Prestakuntzako lan GUZTIAK garaiz burutzea.
Baldintzak
FP Euskadi ikastetxe bateko irakaslea izatea.
INgeles maila altua (C1 edo gehiago)
Hautaketa irizpideak
Izen-emate kopurua eskainitako plaza kopurua
gainditzen badu, hautaketa irizpide hauek kontuan hartuta egingo da:
●
Orekari eutsiko zaio ikastetxe
publikoen eta itunpekoen artean.
●
Ezinbestekoa da KA2 proiektuetan
esperientzia frogatua izatea.
Izen-emate datak eta informazioa
Izena emateko azken eguna: 2023ko urriaren 24a.
Ebazpena: 2023ko urriaren 25ean, e-mailez jakinaraziko zaio izena eman duen pertsonari prestakuntzan onartua izan den ala ez. Onartutako pertsonak matrikulak kudeatzeko sistemaren bidez matrikulatuko dira zuzenean, emandako datuetatik abiatuta.
Eman izena ikastaro honetan
