Erasmus+ berrikuntza-proiektuei buruzko prestakuntza-ikastaroa hiru saiotan antolatzen da, eta parte-hartzaileei proposamen sendo bat arrakastaz aurkezteko beharrezko elementu guztiak ematea du helburu. Ikastaroak aukera emango die parte-hartzaileei: ● Proiektu-proposamen baten elementu formal guztiak ulertzea (programa, funtsezko ekintzak, deialdiak, finantzak, hedapena, etab.). ● Proiektuaren ideia bat garatzea eta nazioarteko balizko bazkideei modu eraginkorrean aurkezten ikastea. ● Beste irakasle batzuk ezagutzea nazioarteko sareak sortzeko jarduera batean, eta haiekin lankidetzan aritzea proposamen bat prestatzen.

Iraupena: 40.0 ordu
Lekua: TKNIKA,
Edukiera: 15 pertsonak
Hizkuntza Elebiduna: Euskara, Ingelesa
FASEA/K ORDUA/K DATA Ordutegia MOTA
1 8.00 31-10-2023 09:00 – 17:00 Presentziala
2 5.00 14-12-2023 09:00 – 14:00 Presentziala
3 3.00 ONLINE
4 8.00 XXX 09:00 – 17:00 Bruselasen
5 8.00 XXX 09:00 – 17:00 Bruselasen
6 8.00 XXX 09:00 – 17:00 Bruselasen
Ordu ez Presentzialak: 3.00

Konpetentziak

Erasmus+
prestakuntza-ikastaro honetan parte hartzen dutenek funtsezko gaitasun batzuk
garatuko dituzte Erasmus+ programan arrakastaz parte hartzeko eta proiektu
lehiakorren proposamenak prestatzeko. Hauek dira garatuko dituzten gaitasunak:

 


Eskaera eta aurkezpen trebetasunak:
Eskaera prozesuan nabigatzen ikasiko dute, ekintzak hautatzea, bazkideak
bilatzea eta aurkezteko baldintzak betetzea barne, Erasmus+ finantzaketa
arrakastaz eskatzeko gaitasuna hobetuz.


Proiektuen plangintza eta diseinua:
proiektuen plangintzan trebetasunak garatuko dituzte, beharren ebaluazioa,
helburuen ezarpena, jardueren plangintza eta kronogramen garapena barne.
Emandako txantiloiek eta tresnek proiektu eraginkorrak diseinatzen lagunduko
dute.


Proposamenak idaztea:
Erasmus+Konbentzitzeko proiektuen proposamenak egiten ikasiko dute, proposamen
arrakastatsu baten funtsezko elementuak ulertuz, eta horrek finantzaketa
lortzeko aukerak hobetuko ditu.

 


Txostenak gainbegiratzea eta aurkeztea:
proiektuen jarduerak gainbegiratzeko, aurrerapenen jarraipena egiteko eta
txostenak egiteko baldintzak betetzeko eskumenak garatuko dira, proiektuek
aurrera egiten dutela eta programaren betebeharrak betetzen dituztela bermatuz.

 


Difusiorako trebetasunak:
Parte-hartzaileek proiektuen emaitzak eta praktika onenak alde interesdunen
artean eraginkortasunez zabaltzen ikasiko dute, beren proiektuen
ikusgarritasuna eta inpaktua hobetuz.

 


Sareak sortzea eta lankidetza:
Proiektu-bazkide eta alderdi interesatuekin sareak sortzeko estrategiak
eskuratuko dira, lankidetzak ezartzeko eta bazkide egokiak aurkitzeko gaitasuna
hobetuz.

 


Pentsamendu kritikoa eta problemak
ebaztea. Talde-eztabaiden, kasuen azterketen eta ariketa elkarreragileen bidez,
parte-hartzaileek pentsamendu kritikoko eta arazoak konpontzeko gaitasunak
garatuko dituzte proiektuekin lotutako erronka konplexuei aurre egiten
dietenean.

 

 


Komunikazio eraginkorra:
Komunikazio-trebetasunak hobetuko dituzte, eta horrek aukera emango die beren
eskola, proiektuen ideiak eta proposamenak modu argi, konbentzigarri eta
erakargarrian aurkezteko.


Binakako berrikuspena eta lankidetza:
Binakako berrikuspenaren formatuak berdinen arteko lankidetza eta ikaskuntza
sustatuko ditu, parte-hartzaileak beren trebetasunak eta lankideenak hobetzeko
iruzkin konstruktiboak eta zuzenketak ematera animatuz.

Edukiak

Lehen eduki-multzoa: nazioartekotzea
LHko euskal sisteman


LHko euskal sistemaren ikuspegi orokorra,
egitura eta helburuak.


LHko euskal sistema osatzen duten
funtsezko printzipioak eta politikak.


LHko euskal sistemako eragile eta
erakunde nagusien sarrera.


LHko zentroen, elkarteen eta
gobernu-erakundeen funtzioak eta erantzukizunak LHko euskal sistemaren
nazioartekotzean.

 

Bigarren eduki-multzoa: proiektuaren ideiak
modu erakargarrian komunikatzea
 


Sarrera labur eta erakargarria sortzeko
jarraibideak.


Ikaskideen arteko iruzkinak eta
zuzenketak, aurkezpenaren trebetasunak eta edukia hobetzeko.


Proiektuaren ideiak aurkezteko komunikazio-teknika
eraginkorrei buruzko prestakuntza.

Hirugarren eduki-multzoa: Erasmus
ulertzea


Erasmus+en garrantzia eta inpaktua.


Erasmus+ programaren historia laburra eta
testuingurua.


Erasmus+ programaren funtsezko
ezaugarriak.


Erasmus+en ekintzak eta lehentasunak.

 

Laugarren eduki-multzoa:
Eskaera-prozedurak


Eskabide-faseen banakapena.


Ekintzak hautatzea eta bazkideak
bilatzea.


Aurkezteko epeak eta betekizunak.


Eskaera bat aurkezteko aholku praktikoak.


Erakunde eta pertsona
parte-hartzaileentzako onargarritasun-irizpideak.


Erasmus+ agentzia nazionalen edo Europako
Batzordearen ebaluazio- eta hautaketa-prozesua.


Erakunde eta gizabanako
parte-hartzaileentzako onargarritasun-irizpideak.


Erasmus+ agentzia nazionalen edo Europako
Batzordearen ebaluazio- eta hautaketa-prozesua.

 

Bosgarren eduki-multzoa: Aurrekontua eta
finantza-kudeaketa


Proiekturako aurrekontu errealista
sortzea.


Funtsak esleitzea eta proiektuaren
finantzak kudeatzea.


Erasmus+en finantza-arauak eta
informazio-eskakizunak ulertzea.


Aurrekontu-plangintzako ariketa
praktikoak.

 

Seigarren eduki-multzoa: Proposamenak
idaztea


Erasmus+ proiektu erakargarri
proposamenak egitea.


Proposamen arrakastatsu baten elementuak.

 

Zazpigarren eduki-multzoa: Jarraipena eta
txostenak


Txostenak aurkezteko
baldintzak, behin-behineko eta azken txostenak barne.


Aurrerapenak gainbegiratzeko estrategia
eraginkorrak.

 

Zortzi eduki-multzo: kasu arrakastatsuak
eta jardunbide egokiak


Informazio-betekizunak,
behin-behineko eta amaierako txostenak barne.


Aurrerapenak gainbegiratzeko estrategia
eraginkorrak.

 

Bederatzigarren eduki-multzoa: sareko
lana eta lankidetza


Proiektuen ideiak eta lankidetza-aukerak
partekatzea.


Proiektu-bazkideak aurkitzeko baliabideak
identifikatzea.

 

Metodologia

Askotarikoa, honako
hauek barne:


Hitzaldiak eta aurkezpenak


Talde-eztabaidak


Tailer interaktiboak


Rol jokoak


Ariketa praktikoak


Binakako berrikuspena


Kasuen azterketa


Galderak eta erantzunak

Ebaluazioa

  •  Prestakuntza ordu guztien %100 betetzea.

  • Prestakuntzako lan GUZTIAK garaiz burutzea.

Baldintzak

FP Euskadi ikastetxe bateko irakaslea izatea.

INgeles maila altua (C1 edo gehiago)

Hautaketa irizpideak

Izen-emate kopurua eskainitako plaza kopurua
gainditzen badu, hautaketa irizpide hauek kontuan hartuta egingo da:


Orekari eutsiko zaio ikastetxe
publikoen eta itunpekoen artean.


Ezinbestekoa da KA2 proiektuetan
esperientzia frogatua izatea.

Eman izena ikastaro honetan

FSE
Prestakuntza-ekintza hau Europako Gizarte Funtsak kofinantzatu dezake, Lanbide Heziketako eta Prestakuntzako irakasleak prestatzera bideratutako ekintzen esparruan.