El trabajo en equipo, la actitud emprendedora, el pensamiento creativo, las habilidades de comunicación, el compromiso, la solidaridad… junto con las competencias específicas de cada especialidad, son algunos de las competencias necesarias a desarrollar por las personas que han de desenvolverse en el actual mercado laboral. El profesorado de FP Euskadi, tal y como lo viene haciendo hasta ahora, desempeña un papel importante, debe predicar con el ejemplo,orientando su labor hacia la aplicación de modelos de aprendizaje avanzados. Para acompañar al profesorado en este desafío lanzamos esta oferta formativa, que tiene como objetivo desarrollar nuevas competencias para comenzar a implantar el Modelo de Aprendizaje de FP Euskadi.
Iraupena:
70.0 ordu
Lekua:
CIFP TARTANGA LHII,
Edukiera:
20 pertsonak
Hizkuntza
Euskara
FASEA/K | ORDUA/K | DATA | Ordutegia | MOTA |
---|---|---|---|---|
1 | 3.50 | 06-10-2020 | 16:00 – 19:30 | Presentziala |
2 | 3.50 | 20-10-2020 | 16:00 – 19:30 | Presentziala |
3 | 3.50 | 27-10-2020 | 16:00 – 19:30 | Presentziala |
4 | 3.50 | 17-11-2020 | 16:00 – 19:30 | Presentziala |
5 | 3.50 | 15-12-2020 | 16:00 – 19:30 | Presentziala |
6 | 3.50 | 26-01-2021 | 16:00 – 19:30 | Presentziala |
Ordu ez Presentzialak: 49.00 |
Konpetentziak
- Euskadiko Lanbide Heziketako Ereduaren barruan dauden elementuak identifikatzea.
- Ekintzailetza garatzea Lanbide Heziketaren esparruan.
- Lanbide Heziketako hasierako ikaskuntza eszenatokiak eraiki, egokitu eta martxan jartzea
Edukiak
- Euskadiko Lanbide Heziketako Ereduaren elementuak
- Eboluzioruntz bideratutako ebaluazioa.
- Metodologia aktibo-kolaboratiboak.
- Birprogramazioa.
- Komunikazioa.
- Sormenezko Pentsamendua.
- Kultura Ekintzailea.
Metodologia
- Modalitate erdipresentziala.
- Metodologia aktibo-kolaboratiboa.
Ebaluazioa
Ebaluaketarako honako irizpideak jarraituko dira:
- Formakuntza orduen % 90arekin bete behar da.
- Ikastaro honetan ezarritako konpetentzia garatzea
- Ikastaroan modu aktiboan parte hartzea eta jarduera guztiak entregatzea.
Baldintzak
- EAEko Lanbide Heziketako ikastetxeko irakaslea izatea.
- Izen-ematea 2020/2021 ikasturteko ikastetxe unea kontuan hartuz egingo da.
Hautaketa irizpideak
Izen-emate kopuruak eskainitako plaza kopurua gainditzen badu, ondoko irizpideak jarraituz aukeraketa egingo da:
- Partehartzaileen hautaketarako ikastetxe bakoitzaren irizpidea kontutan hartuko da, ikastetxe horrek aldaketa metodologikoaren ezarpena aurrera eramateko duen estrategiaren arabera.
- Ikaskuntza Koordinatzaile programan parte hartzen duten zentroei lehentasuna emango zaie.
- Izen-ematea edozein lurraldean egin ahalko da, baina taldeen oreka eta ikastetxeen beharrak bermatzeko, beharrezkoa bada, 2020/2021 ikasturteko ikastetxeko lurraldea kontuan hartuko da irizpide moduan.
- LHko ikastetxe publiko eta kontzertatuen arteko oreka mantenduko da.
- Ikastetxe bereko irakaslegoaren artean izen-emate ordena aintzakotzat hartuko da, betiere Ikastetxe proiektuaren beharrak errespetatuz.
Izen-emate datak eta informazioa
- Izen-emate epea: 2020ko irailaren 16a.
- Ebazpena: 2020ko irailaren 24an, izena eman duen pertsonari, emailez jakinaraziko zaio formakuntzan onartua edo baztertua izan den.
- Onartuta izan den pertsonak matrikula online osatu behar du (komunikazio email berean adierazten den estekan sartuz eta eskatzen diren datuak guztiak osatuz).
- Matrikulazio epea: 2020ko irailaren 28an.
Eman izena ikastaro honetan

Prestakuntza-ekintza hau Europako Gizarte Funtsak kofinantzatu dezake, Lanbide Heziketako eta Prestakuntzako irakasleak prestatzera bideratutako ekintzen esparruan.