Unity3D eta C# lehen pausuak
FASEA/K | ORDUA/K | DATA | Ordutegia | MOTA |
---|---|---|---|---|
Ordu ez Presentzialak: 20.00 |
Konpetentziak
3D motorrek mota guztietako aplikazioak sortzeko duten erabilgarritasuna ezagutzea
Unity 3Dren ezaugarri nagusiak ezagutzea
C #ko programazioaren oinarriak ezagutzea
Unity 3Drekin multimedia-aplikazio elkarreragileak sortzea
Edukiak
1.ASTEA
Unity eta 3D motorren hastapenak
Unity eta Visual Studio Community instalatzea
Proiektua, txantiloiak eta Render Pipelines sortzea
Interfazea
Eszenak
GameObjects, Osagaiak, prefabs eta materialak
Assets store
Package Managerra
Esportatu aplikazioa hainbat plataformatara
2.ASTEA
UI (User Interface)
Kanbak
UI osagaiak: Button, Text, InputField, Slider, TextMeshPro, Video player
Ekitaldiak
3D ereduak
Animazioak: Animator, Animation, Mecanim
3.ASTEA
C #programazioa Unity, POOn
Aldagaiak. Motak, esparruak eta eragileak.
Funtzioak
Baldintzak
Begiztak
Array-ak
4.ASTEA
Unityren funtzioak
Start
Update eta FixedUpdate
Input detektatzea
Mugimendu-funtzioak: Rotate, Translate, AddForce, Move
OnlineTriggerEnter on OnCollisionEnter
Korrutinak
Metodologia
Ikastaro honetan Unity3D programa instalatzen eta erabiltzen ikasiko dugu. 2D/3D aplikazioak, bideojokoak, simulagailuak, VR, AR eta abar sortzeko eta hainbat plataformatara esportatzeko balio du.
Erabiltzaile-interfaze bat (IU) sortzen eta interaktibitatez hornitzen ikasiko dugu.
C # lengoaiako programazioaren oinarrizko kontzeptuak eta, beste lengoaia batzuetan aplikagarriak direnak ere ikasiko ditugu.
Azkenik, aplikazio interaktiboak sortzeko funtzio ohikoenak ikasiko ditugu, eta mini proiektu bat sortuko dugu.
Ebaluazioa
Galdetegi guztiak 5etik gorako nota batekin erantzun beharko dira, eta, azkenean, erronka egin dela erakusten duen ebidentzia bat bidali beharko da.
Baldintzak
EAEko Lanbide Heziketako ikastetxeren batean irakasle izatea.
Hautaketa irizpideak
-
Izen-emate datak eta informazioa
Izen emate epea: 2024ko maiatzak 20a.
Eman izena ikastaro honetan
