Unity3D eta C# lehen pausuak

Iraupena: 20.0 ordu
Lekua: Online/Tknika,
Edukiera: 100 pertsonak
Hizkuntza Gaztelania
FASEA/K ORDUA/K DATA Ordutegia MOTA
Ordu ez Presentzialak: 20.00

Konpetentziak

  • 3D motorrek mota guztietako aplikazioak sortzeko duten erabilgarritasuna ezagutzea

  • Unity 3Dren ezaugarri nagusiak ezagutzea

  • C #ko programazioaren oinarriak ezagutzea

  • Unity 3Drekin multimedia-aplikazio elkarreragileak sortzea

Edukiak

1.ASTEA

  1. Unity eta 3D motorren hastapenak

  2. Unity eta Visual Studio Community instalatzea

  3. Proiektua, txantiloiak eta Render Pipelines sortzea

  4. Interfazea

  5. Eszenak

  6. GameObjects, Osagaiak, prefabs eta materialak

  7. Assets store

  8. Package Managerra

  9. Esportatu aplikazioa hainbat plataformatara

2.ASTEA

  1. UI (User Interface)

  2. Kanbak

  3. UI osagaiak: Button, Text, InputField, Slider, TextMeshPro, Video player

  4. Ekitaldiak

  5. 3D ereduak

  6. Animazioak: Animator, Animation, Mecanim

3.ASTEA

  1. C #programazioa Unity, POOn

  2. Aldagaiak. Motak, esparruak eta eragileak.

  3. Funtzioak

  4. Baldintzak

  5. Begiztak

  6. Array-ak

4.ASTEA

  1. Unityren funtzioak

  2. Start

  3. Update eta FixedUpdate

  4. Input detektatzea

  5. Mugimendu-funtzioak: Rotate, Translate, AddForce, Move

  6. OnlineTriggerEnter on OnCollisionEnter

  7. Korrutinak


Metodologia

Ikastaro honetan Unity3D programa instalatzen eta erabiltzen ikasiko dugu. 2D/3D aplikazioak, bideojokoak, simulagailuak, VR, AR eta abar sortzeko eta hainbat plataformatara esportatzeko balio du.


Erabiltzaile-interfaze bat (IU) sortzen eta interaktibitatez hornitzen ikasiko dugu.


C # lengoaiako programazioaren oinarrizko kontzeptuak eta, beste lengoaia batzuetan aplikagarriak direnak ere ikasiko ditugu.


Azkenik, aplikazio interaktiboak sortzeko funtzio ohikoenak ikasiko ditugu, eta mini proiektu bat sortuko dugu.

Ebaluazioa

Galdetegi guztiak 5etik gorako nota batekin erantzun beharko dira, eta, azkenean, erronka egin dela erakusten duen ebidentzia bat bidali beharko da.

Baldintzak

EAEko Lanbide Heziketako ikastetxeren batean irakasle izatea.

Hautaketa irizpideak

-

Eman izena ikastaro honetan

FSE
Prestakuntza-ekintza hau Europako Gizarte Funtsak kofinantzatu dezake, Lanbide Heziketako eta Prestakuntzako irakasleak prestatzera bideratutako ekintzen esparruan.