Batzuetan, irakasle-taldeek talde-lanetan jartzen ditugu ikasleak, eta ez dute ezagutzen zer estrategia erabil daitezkeen lankidetza-lan hori probetxuzkoa izan dadin eta ikaskuntza-prozesuan eragina izan dezan. Beste batzuetan, eskainitako ezagutza ez dute praktikan jartzen, ez dutelako estrategia ordenatu batekin aplikatzen. Mikro-ikastaro honen helburua irakasle-taldeei baliabide edo tresna bat ematea da, ikasleengan ETHAZI erronkak elkarlanean ebazteko beharrezkoa den talde-lana trebatzen laguntzeko.
FASEA/K | ORDUA/K | DATA | Ordutegia | MOTA |
---|---|---|---|---|
1 | 1.00 | 21-11-2023 | 16:00 – 17:00 | Sinkronoa Online |
Ordu ez Presentzialak: 4.00 |
Konpetentziak
Pentsamendu paraleloa ETHAZIko ikasle-taldeen lankidetza-lanean laguntzeko baliabidetzat hartzen du.
Edukiak
-
Sarrera. Pentsamendu paraleloa.
-
Zer egin dezakegu ikasgelan gure ikasleei laguntzeko elkarlanean lan egiten dutenean?
-
Saio sinkronikoa. “Agoerak partekatzea. Feedback”
Metodologia
Erakusketa- eta hausnarketa-elementuak dituen online modalitatea, elkarrizketa-saio sinkroniko batekin osatua.
Ebaluazioa
Ebaluazioa egiteko, irizpide hauek hartuko dira kontuan:
– Prestakuntza horretarako ezarritako gaitasunak garatzea.
Baldintzak
EAEko Lanbide Heziketako ikastetxeko irakaslea izatea.
Hautaketa irizpideak
Izen-emate kopuruak eskainitako plaza kopurua gainditzen badu, ondoko irizpideak jarraituz aukeraketa egingo da:
– Ikastetxe bakoitzeko Zuzendaritzak, Ikaskuntza Koordinatzailearekin batera, parte hartuko duten irakasleak aukeratuko ditu
Izen-emate datak eta informazioa
17.10.2023 al 09.11.2023