Ikastaro honen helburu nagusia, ikasgelan errealitate hedatuan oinarritutako teknologia berrien erabilera sustatzea da. Merkatuan dauden hardware eta softwareak ezagutuko ditugu, egunerokotasunean gelan erabili ahal izateko eta erronketan edukiak txertatzen joateko.

Iraupena: 16 ordu
Lekua: Tknika
Edukiera: 25 pertsonak
Hizkuntza Euskara
FASEA/K ORDUA/K DATA Ordutegia MOTA
1 4.00 12-06-2024 09:30 – 13:30 Presentziala
Ordu ez Presentzialak: 12.00

Konpetentziak

Teknologia berriak ezagutu eta gelan aplikatzeko motibazioa izatea.

Edukiak

1.-Sarrera: Errealitate hedatua

2.- Merkatuan dauden hardwareak 

3.- Biozientzietako lanbide arloetan dauden softwareak

4.- 360º irudietan oinarritutako eduki interaktiboak sortzea

5.- Adimen artifiziala erabiliaz ingurune elkarreragileak eta birtualak sortzea

Metodologia

Ikastaroa erdi presentziala izango da: Bi saio on line eta saio presentzial praktiko bat.

Ikastaroaren ikus-entzunezko edukia moodle plataforman egongo da eskuragarri, eta, atal bakoitzaren ondoren, ikasleek galdera-sorta batzuk bete beharko dituzte.

Ikastaroak, hiru eguneko iraupena izango du, eta prestakuntza aldia bukatutakoan, ikasleek lan praktiko bat aurkeztu beharko dute ikasitakoa aplikatuz.

Ebaluazioa

Formakuntzaren %90eko asistentzia/parte-hartzea/gauzatzea.

Formakuntza honetan ezarritako gaitasunak garatzea.

Formakuntza bukaeran aurkeztutako lan praktikoa gainditzea.

Baldintzak

EAEko Lanbide Heziketako ikastetxeren batean irakasle izatea.

Hautaketa irizpideak

Izen-emate kopuruak eskainitako plaza kopurua gainditzen badu, ondoko irizpideak jarraituz aukeraketa egingo da:

  • Izen-emate ordena kontuan izango da.

  • Ikastetxe bakoitzeko pertsona baten partehartzea lehenetsiko da.

Eman izena ikastaro honetan

FSE
Prestakuntza-ekintza hau Europako Gizarte Funtsak kofinantzatu dezake, Lanbide Heziketako eta Prestakuntzako irakasleak prestatzera bideratutako ekintzen esparruan.