Lanbide Heziketako ikastetxeen Prozesu bidezko Kudeaketa Sistemaren barne auditoretzak egiteko behar diren gaitasunak garatzera bideratua dagoen transferentzia jarduera.

Iraupena: 13.0 ordu
Lekua: TKNIKA,
Edukiera: 25 pertsonak
Hizkuntza Elebiduna: Euskara, Gaztelania
FASEA/K ORDUA/K DATA Ordutegia MOTA
1 4.50 27-02-2025 09:00 - 13:30 Presentziala
2 4.50 13-03-2025 09:00 - 13:30 Presentziala
Ordu ez Presentzialak: 4.00

Konpetentziak

  • Auditoriaren helburuak ezagutzea

  • Auditorietan erabilitako terminologia ezagutzea

  • Auditoriaren sekuentziaren etapak identifikatzea

  • Auditoriak planifikatzea.

  • Auditorian informazioa lortzeko teknikak ezagutzea.

  • Auditoriaren emaitzak eta ondorioak jasotzeko dokumentazioa egitea.

  • Ikastetxearen prozesu/jarduera errealak auditatzea.

  • Adimen artifiziala  erabiltzea auditoriaren atalak lantzeko.

  • Ez adostasunak eta beste hobekuntza aukerak lantzea.

Edukiak

  • Auditorian erabilitako terminologia.

  • Auditoriaren sekuentzia. 

  • Auditoria plana

  • Adimen artifiziala erabiltzea auditoria garatzeko.

  • Auditorearen profila. Auditoria garaiko jokabidea

  • informazioa lortzeko teknikak: galdera krekiak check-listak eta Auditoria Hariak

  • Prozesu edo jarduera erreala auditatzeko irizpideak eta teknikak: aurreko informazioa, gidoia/check-lista prestatzea, aurkikuntzak identifikatzea eta sailkatzea

  • Adimen Artifizialarekiko-elkarrizketak (Prompt) egokiak egitea ( Chat GPT, Gemini, Claude,...)

  • Ez adostasun, obserbazioen eta Hobekuntza Arloen erredakziorako irizpideak eta gomendioak

  • Auditoría txostena

  • Zuzendaritzari komunikazioa. 

  • Auditoriaren emaitzak kudeatzea

Metodologia

Transferentzia ekintzaren edukien garapenerako bertaratze jarduerak eta proposaturiko materialen garapenarako lan pertsonala.

 

HIZKUNTZA: elebiduna (euskeraz eta gazteleraz)

Ebaluazioa

Transferentzia jardueraren kalifikazioa GAI / EZ GAI izango da eta kalifikazio baikor bat lortzeko erabiliko diren irizpideak honako hauek dira:

 

  • Jardunaldi presentzialaren ordu kopuruaren %100 eko bertaratzea.

  • Proposaturiko kasuaren lantze, osatze eta entregatze egokia egitea.

Baldintzak

  • EAEko Lanbide Heziketako ikastetxeko irakaslea izatea.

  • Kudeaketa sistema arduraduna, kalitate arduraduna edo prozesu arduraduna izatea

  • ISO 9001 arauari buruzko ezagupena izatea

  • 2024-2025 ikasturtean ikastetxearen barne auditoretzan parte hartzeko konpromisoa.

Hautaketa irizpideak

Izen-emate kopuruak eskainitako plaza kopurua gainditzen badu, ondoko irizpideak jarraituz aukeraketa egingo da:

  • Izen-emate ordena kontuan izango da.

  • Ikastetxe bakoitzeko pertsona baten partehartzea lehenetsiko da.

Eman izena ikastaro honetan

FSE
Prestakuntza-ekintza hau Europako Gizarte Funtsak kofinantzatu dezake, Lanbide Heziketako eta Prestakuntzako irakasleak prestatzera bideratutako ekintzen esparruan.