Erasmus+ berrikuntza-proiektuei buruzko prestakuntza-ikastaroa hiru saiotan antolatzen da, eta parte-hartzaileei proposamen sendo bat arrakastaz aurkezteko beharrezko elementu guztiak ematea du helburu. Ikastaroak aukera emango die parte-hartzaileei: ● Proiektu-proposamen baten elementu formal guztiak ulertzea (programa, funtsezko ekintzak, deialdiak, finantzak, hedapena, etab.). ● Proiektuaren ideia bat garatzea eta nazioarteko balizko bazkideei modu eraginkorrean aurkezten ikastea. ● Beste irakasle batzuk ezagutzea nazioarteko sareak sortzeko jarduera batean, eta haiekin lankidetzan aritzea proposamen bat prestatzen.

Iraupena: 80.0 ordu
Lekua: Tknika/Bruselas,
Hizkuntza Euskara
FASEA/K ORDUA/K DATA Ordutegia MOTA
1 8.00 10-10-2024 09:00 – 17:00 Presentziala (TKNIKA)
2 8.00 30-10-2024 09:00 – 17:00 Presentziala (TKNIKA)
3 8.00 28-01-2025 09:00 – 17:00 Presentziala (BRUSELAS)
4 8.00 29-01-2025 09:00 – 17:00 Presentziala (BRUSELAS)
5 8.00 30-01-2025 09:00 – 17:00 Presentziala (BRUSELAS)
Ordu ez Presentzialak: 40.00

Konpetentziak

Erasmus+ prestakuntza-ikastaro honetan parte hartzen dutenek funtsezko gaitasun batzuk garatuko dituzte Erasmus+ programan arrakastaz parte hartzeko eta proiektu lehiakorren proposamenak prestatzeko. Hauek dira garatuko dituzten gaitasunak:

      Eskaera eta aurkezpen trebetasunak: Eskaera prozesuan nabigatzen ikasiko dute, ekintzak hautatzea, bazkideak bilatzea eta aurkezteko baldintzak betetzea barne, Erasmus+ finantzaketa arrakastaz eskatzeko gaitasuna hobetuz.

     Proiektuen plangintza eta diseinua: proiektuen plangintzan trebetasunak garatuko dituzte, beharren ebaluazioa, helburuen ezarpena, jardueren plangintza eta kronogramen garapena barne. Emandako txantiloiek eta tresnek proiektu eraginkorrak diseinatzen lagunduko dute.

      Proposamenak idaztea: Erasmus+ proiektuen proposamenak egiten ikasiko dute, proposamen arrakastatsu baten funtsezko elementuak ulertuz, eta horrek finantzaketa lortzeko aukerak hobetuko ditu.

     Txostenak gainbegiratzea eta aurkeztea: proiektuen jarduerak gainbegiratzeko, aurrerapenen jarraipena egiteko eta txostenak egiteko baldintzak betetzeko eskumenak garatuko dira, proiektuek aurrera egiten dutela eta programaren betebeharrak betetzen dituztela bermatuz.

      Difusiorako trebetasunak: Parte-hartzaileek proiektuen emaitzak eta praktika onenak alde interesdunen artean eraginkortasunez zabaltzen ikasiko dute, beren proiektuen ikusgarritasuna eta inpaktua hobetuz.

      Sareak sortzea eta lankidetza: Proiektu-bazkide eta alderdi interesatuekin sareak sortzeko estrategiak eskuratuko dira, lankidetzak ezartzeko eta bazkide egokiak aurkitzeko gaitasuna hobetuz.

      Pentsamendu kritikoa eta problemak ebaztea. Talde-eztabaiden, kasuen azterketen eta ariketa elkarreragileen bidez, parte-hartzaileek pentsamendu kritikoko eta arazoak konpontzeko gaitasunak garatuko dituzte proiektuekin lotutako erronka konplexuei aurre egiten dietenean.

      Komunikazio eraginkorra: Komunikazio-trebetasunak hobetuko dituzte, eta horrek aukera emango die beren eskola, proiektuen ideiak eta proposamenak modu argi eta erakargarrian aurkezteko.

    Binakako berrikuspena eta lankidetza: Binakako berrikuspenaren formatuak berdinen arteko lankidetza eta ikaskuntza sustatuko ditu, parte-hartzaileak beren trebetasunak eta lankideenak hobetzeko iruzkin konstruktiboak eta zuzenketak ematera animatuz.

Edukiak

Lehen eduki-multzoa: nazioartekotzea LHko euskal sisteman

    LHko euskal sistemaren ikuspegi orokorra, egitura eta helburuak.

    LHko euskal sistema osatzen duten funtsezko printzipioak eta politikak.

    LHko euskal sistemako eragile eta erakunde nagusien sarrera.

    LHko zentroen, elkarteen eta gobernu-erakundeen funtzioak eta erantzukizunak LHko euskal sistemaren nazioartekotzean.

 

Bigarren eduki-multzoa: proiektuaren ideiak modu erakargarrian komunikatzea

    Sarrera labur eta erakargarria sortzeko jarraibideak.

    Ikaskideen arteko iruzkinak eta zuzenketak, aurkezpenaren trebetasunak eta edukia hobetzeko.

    Proiektuaren ideiak aurkezteko komunikazio-teknika eraginkorrei buruzko prestakuntza.

 

Hirugarren eduki-multzoa: Erasmus ulertzea

    Erasmus+en garrantzia eta inpaktua.

    Erasmus+ programaren historia laburra eta testuingurua.

    Erasmus+ programaren funtsezko ezaugarriak.

    Erasmus+en ekintzak eta lehentasunak.

 

Laugarren eduki-multzoa: Eskaera-prozedurak

    Eskabide-faseen banakapena.

    Ekintzak hautatzea eta bazkideak bilatzea.

    Aurkezteko epeak eta betekizunak.

    Eskaera bat aurkezteko aholku praktikoak.

    Erakunde eta pertsona parte-hartzaileentzako onargarritasun-irizpideak.

    Erasmus+ agentzia nazionalen edo Europako Batzordearen ebaluazio- eta hautaketa-prozesua.

    Erakunde eta gizabanako parte-hartzaileentzako onargarritasun-irizpideak.

    Erasmus+ agentzia nazionalen edo Europako Batzordearen ebaluazio- eta hautaketa-prozesua.

 

Bosgarren eduki-multzoa: Aurrekontua eta finantza-kudeaketa

    Proiekturako aurrekontu errealista sortzea.

    Funtsak esleitzea eta proiektuaren finantzak kudeatzea.

    Erasmus+en finantza-arauak eta informazio-eskakizunak ulertzea.

    Aurrekontu-plangintzako ariketa praktikoak.

 

Seigarren eduki-multzoa: Proposamenak idaztea

    Erasmus+ proiektu erakargarri proposamenak egitea.

    Proposamen arrakastatsu baten elementuak.

 

Zazpigarren eduki-multzoa: Jarraipena eta txostenak

    Txostenak aurkezteko baldintzak, behin-behineko eta azken txostenak barne.

    Aurrerapenak gainbegiratzeko estrategia eraginkorrak.

 

Zortzi eduki-multzo: kasu arrakastatsuak eta jardunbide egokiak

    Informazio-betekizunak, behin-behineko eta amaierako txostenak barne.

    Aurrerapenak gainbegiratzeko estrategia eraginkorrak.

 

Bederatzigarren eduki-multzoa: sareko lana eta lankidetza

    Proiektuen ideiak eta lankidetza-aukerak partekatzea.

    Proiektu-bazkideak aurkitzeko baliabideak identifikatzea.

Metodologia

Askotarikoa, honako hauek barne:

    Hitzaldiak eta aurkezpenak

    Talde-eztabaidak

    Tailer interaktiboak

    Rol jokoak

    Ariketa praktikoak

    Binakako berrikuspena

    Kasuen azterketa

    Galderak eta erantzunak

 

Ebaluazioa

●  Prestakuntza-ordu guztien % 100 betetzea.

●  Prestakuntza lan GUZTIAK garaiz entregatzea

     

Baldintzak

  •       FP Euskadi ikastetxe bateko irakaslea izatea.

  •        Ingeles maila altua

  •        Ezinbestekoa da KA2 proiektuetan esperientzia frogatua izatea

Hautaketa irizpideak

  • Lehentasuna izango dute:

    ·      Aurreko deialdian parte hartu eta proiektua aurkeztu dutenek

Eman izena ikastaro honetan

FSE
Prestakuntza-ekintza hau Europako Gizarte Funtsak kofinantzatu dezake, Lanbide Heziketako eta Prestakuntzako irakasleak prestatzera bideratutako ekintzen esparruan.