Ideiak izatea ETHAZI erronken ebazpenean etengabe errepikatzen den dibergentzia-prozesu bat da. Alternatibak sortzeko 5. urratserako bakarrik uztea sormenaren ekintza- eta entrenamendu-fokua asko murriztea da. Ebazpeneko urrats guztietan aurki ditzakegu ikasleek sortzen dituzten proposamenetatik abiatuta erabakiak hartu behar dituzten egoerak. Mikro-ikastaro honekin, parte hartzen duten irakasleek egoerak eta dinamikak ezagutuko dituzte, ETHAZI erronkak ebazteko faseetan balioa emango duten ideiak sortzeko entrenatzeko.

Iraupena: 5.0 ordu
Lekua: Online,
Edukiera: 30 pertsonak
Hizkuntza Gaztelania
FASEA/K ORDUA/K DATA Ordutegia MOTA
1 1.00 23-01-2024 16:00 – 17:00 Sinkronoa Online
Ordu ez Presentzialak: 4.00

Konpetentziak

Ikasleei ETHAZI erronkak ebazteko prozesuan ideiak izaten laguntzeko dinamikak ezagutzen ditu.

Edukiak

  1. Ikasleek ideiak izan behar dituzten egoerak.

  2. Askotariko egoeretarako dinamikak.

  3. Saio sinkronikoa. “Agoerak partekatzea. Feedback”

Metodologia

Erakusketa- eta hausnarketa-elementuak dituen online modalitatea, elkarrizketa-saio sinkroniko batekin osatua.

Ebaluazioa

Ebaluazioa egiteko, irizpide hauek hartuko dira kontuan:

– Prestakuntza horretarako ezarritako gaitasunak garatzea.

Baldintzak

EAEko Lanbide Heziketako ikastetxeko irakaslea izatea.

Hautaketa irizpideak

Izen-emate kopuruak eskainitako plaza kopurua gainditzen badu, ondoko irizpideak jarraituz aukeraketa egingo da:
– Ikastetxe bakoitzeko Zuzendaritzak, Ikaskuntza Koordinatzailearekin batera, parte hartuko duten irakasleak aukeratuko ditu

Eman izena ikastaro honetan

FSE
Prestakuntza-ekintza hau Europako Gizarte Funtsak kofinantzatu dezake, Lanbide Heziketako eta Prestakuntzako irakasleak prestatzera bideratutako ekintzen esparruan.