Ikastaroa, batez ere, 3Dko aurretiko ezagutzarik ez duten irakasleei zuzenduta dago, eta, prestakuntzaren bidez, objektuak eta testurak (Assets-ak) bilatu, aztertu eta Internetetik Unity-ra sartzeko gai izan daiteke, agertoki errazak sortzeko edo aldatzeko.
FASEA/K | ORDUA/K | DATA | Ordutegia | MOTA |
---|---|---|---|---|
Ordu ez Presentzialak: 8.00 |
Konpetentziak
Ikastaroaren helburua da ikasleak denbora errealerako 3Dren eremuko kontzeptu eta terminologiatan sartzea, eta ibilbide teoriko-praktiko baten bidez, Interneteko assetak erabiliz Unity-n agertoki bat sortzea. Helburua da prozesu guzti hau ulertzeko eta egiteko gaitasuna izatea, Assets-ak bilatzetik Unity-n inportatu eta antolatzera. Eskuratutako ezagutza horren bidez, halaber, prozesuak izan ditzakeen arazoak aurreikusi eta diagnostikatu ahal izango ditu
Edukiak
Prestakuntzak iraupen laburreko hiru bideo-bloke ditu, bi astetan banatuta, eta horien bidez 3Dko oinarrizko kontzeptuak, Unity-ra inportatzeko prozesua eta agertokiak antolatzea eta sortzea erakusten dira.
Lehenengo eta bigarren multzoetan (1. astea), 3Dko oinarrizko kontzeptuak eta erabili beharreko softwarea (Unity), Interneten baliabideak lortzeko prozesu praktikoak, lortutako materialak eta testurak objektuei esleitzea, geometrien analisia, terminologia erabilienak eta prozesuari buruz kontuan hartu beharreko alderdiak aztertuko ditugu. Amaitzeko, agertoki erraz bat sortzeko lehen hurbilketa egiten da.
Hirugarren multzoan (2. astea) aurreko multzoa garatzen da, agertoki bat sortzeko ikaskuntzarekin, Asset-en inportaziotik, agertokiaren antolamendu modularretik eta Unity-n agertokia argiztatzeko eta optimizatzeko oinarrietatik abiatuta. Amaitzeko, eszenatoki garatuago baten ariketa praktiko bat egingo da
Metodologia
Ikastaroa normalean iraupen laburreko bideoetan oinarritzen da. Bideo horietako bakoitzaren edukien ikaskuntza galdetegi laburren bidez gainbegiratuko da batzuetan, eta ariketa txikien bidez beste batzuetan, landutako edukiaren arabera. Galdetegia edo ariketak gainditu ondoren, prestakuntza-bideo honetan sartu ahal izango da.
Astero ariketa orokorrago batekin amaitzen da, eskuratutako ezagutzak biltzen dituena.
Foroan eta tutoretzetan ere ikasleek prozesuan sortzen dituzten zalantzak argitu ahal izango dira.
Ebaluazioa
Galdesortak irakasleek ebaluatuko dituzte plataforman, eta “Entregatu beharreko atazak” atalaren bidez, eskatutako fitxategien entrega gainbegiratuko da, hala eskatzen duten ariketengatik (prozesuko bideo batzuenak eta amaierako 2 ariketenak).
Baldintzak
EAEko Lanbide Heziketako ikastetxe bateko irakaslea izatea.
Hautaketa irizpideak
Izen ematearekin batera MATRIKULAZIOA zuzenean egingo da.
Izen-emate datak eta informazioa
Izen emate epea: 2024-ko Apirilaren 19tik – 26ra.
Eman izena ikastaro honetan
