Berrikuntza-politika

Ikastetxearen misioa da ikerketa eta berrikuntza aplikatua lanbide-heziketaren ardatz antolatzaileak bihurtzea eta bikaintasun-posizio batean kokatzea nazioarteko testuinguruan, ikastetxe integralek enpresekin, teknologia-guneekin eta unibertsitateko ikerketa-sailekin duten harremana bultzatuta, dinamika mobilizatzaile eta ireki bat sortzeko. TKNIKA Lanbide Heziketari Aplikatutako Ikerketa eta Berrikuntzako Euskal Autonomia Erkidegoko Zentroaren xedeak hauek dira:

1.

Lanbide-heziketaren eta berrikuntza aplikatuaren esparruan ikertzea, eta lanbide-heziketa ematen duten zentroen harremana bultzatzea enpresekin, teknologia-zentroekin eta unibertsitateko eta unibertsitateaz kanpoko ikerketa-sailekin.

2.

Lanbide-heziketa ematen duten zentroetako irakasleei prestakuntza ematea, produkzio-sektoreetan sortuz doazen teknologia desberdinen arloan.

3.

Ikaskuntza-prozesuak hobetuko dituzten inguruneetan aurrera egitea, lanbide-heziketaren nazioartekotzea bultzatuta eta lanbide-heziketan etengabeko hobekuntza garatuta.

4.

Ikasleen artean ekintzailetza sustatzea, lanbide-heziketa ematen duten zentroen bitartez.

Tknika, Lanbide Heziketari Aplikatutako Ikerketa eta Berrikuntzarako Euskal Autonomia Erkidegoko Zentroa, I+G+b proiektuen emaitzak Euskal Autonomia Erkidegoan lanbide-heziketa ematen duten zentroetara transferitzeaz eta ikerketa eta berrikuntza aplikatuaz arduratzen den organo teknikoa da.

TKNIKA Lanbide Heziketan Aplikatutako Ikerketa eta Berrikuntza Zentroaren helburuak dira:

  1. Lanbide-heziketaren eta berrikuntza aplikatuaren eremuan ikertzea, lanbide-heziketa ematen duten zentroekiko, enpresekiko, teknologia-zentroekiko eta unibertsitateko eta unibertsitateaz kanpoko ikerketa-sailekiko harremana sustatuz.
  2. Proiektu eta zerbitzu berritzaileak garatzea, lanbide-heziketako zentroei balio erantsia emango dietenak eta zentroek eskaintzen duten zerbitzua etengabe berritzen eta hobetzen lagunduko dutenak.
  3. Lanbide Heziketaren jarduerari zuzenean lotutako ezagutza-corpus berritzaile bat eraikitzea lanbide-arlo guztietan, bai gaur egungoetan, bai etorkizunekoetan
  4. Eskura dagoen ezagutza LHko ikastetxeetako irakasleei transferitzea eta, horien bidez, eskainitako zerbitzuen hartzaileei (ikasleak, enpresak, jarduneko langileak, langabeak, gizartea).
  5. Lanbide-heziketa ematen duten ikastetxeetako irakasleak produkzio-sektoreetan azaleratzen ari diren teknologietan prestatzea.
  6. Ikaskuntza-, kudeaketa- eta enpresekiko harreman-prozesuak hobetuko dituzten ingurune berrietan aurrera egitea, lanbide-heziketaren nazioartekotzea bultzatuz eta lanbide-heziketaren etengabeko hobekuntza garatuz.
  7. Ikasleen artean ekintzailetza bultzatzea.

Berezkoak dituen funtzioak betetzeko, TKNIKAk zuzendaritza-talde bat izango du, zuzendari exekutiboa eta arloko zuzendariak, proiektu eta zerbitzu bakoitza garatzeko pertsona kualifikatuak izango dituena, eta honako jardun-arlo hauetan egituratuko da:

1. Lanbide Heziketari Aplikatutako Berrikuntza Arloa.

2. Etengabeko Hobekuntza.

3. Ikaskuntza Metodo eta Prozesuen Ikerketa Arloa.

4. Ekintzailetza eta Aldaketaren Kudeaketa.

5. Lanbide Heziketaren eremuko Nazioartekotzea.

Aurreikusitako helburuak lortzen laguntzeko, TKNIKAk kudeaketa-sistema integratu bat du, prozesuak eta horien arteko elkarrekintzak barne hartzen dituena. Bere kudeaketa-sistemaren erreferentzia gisa kalitatea kudeatzeko ISO 9001 arauak eta I+G+b kudeatzeko UNE166002 araua hartzen ditu, eta arau horietan azaldutako eskakizunak betetzeko konpromisoa hartzen du.

Tknikak I+G+b kudeatzeko sistema etengabe hobetzeko konpromisoa hartu du.

TKNIKAk I+G+B kudeatzeko UNE166002 araua hartzen du bere kudeaketa-sistemaren erreferentziatzat, eta arau horretan azaldutako eskakizunak betetzeko konpromisoa hartzen du.

TKNIKAk konpromisoa hartzen du I+G+B kudeatzeko bere sistema etengabe hobetzeko.